Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Har begynt å få øya opp for FM6 igjen!

Vanligvis drev jeg bare med drifting, men A & R klasse racing er jo sykt gøy!

Spesielt med Caterham R500

Kjørte aller mest R1 klassene i 3ern og 4ern. Elsker det på baner med god flyt, som Maple Valley og Road America. Deilig å knuse kidsa på xb live, som alle har liggi med mora mi foressten. Må nesten spørre henne om det, hu må være busy :p Endret av bshagen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Har begynt å få øya opp for FM6 igjen!

Vanligvis drev jeg bare med drifting, men A & R klasse racing er jo sykt gøy!

Spesielt med Caterham R500

Kjørte aller mest R1 klassene i 3ern og 4ern. Elsker det på baner med god flyt, som Maple Valley og Road America. Deilig å knuse kidsa på xb live, som alle har liggi med mora mi foressten. Må nesten spørre henne om det, hu må være busy :p

Savner Maple Valley, en av de beste banene noesinne :(.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tviler på det dessverre. De legger ut hints på Forza sin hjemmeside om hva som kommer, og det ser ikke ut som Porsche 

Vel, den er jo ute nå da ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ser den kommer med "epic new campaign" og ny bane, har de andre DLC'ene også kommet med dette? Har ingen av de.. 

Nei, lurer forsåvidt hva denne epic new campaign går ut på, da FM har 0 historie...

Lenke til kommentar

Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her. 

 

PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før.  

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nei, de fleste som kjøpte xbox på lansering kjøpte det vel primært pga Forza serien, jeg gjorde det hvertfall. Jeg eier selv begge plattformene og ser ikke noe galt i det så lenge man kan og vil. Men om du har en kapabel pc så kommer Forza 6 i en gratis light utgave til pc iløpet av våren 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...