Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så lenge det er innenfor tracklimits, og er en ren runde burde det ikke slettes. Men folk gnåler og whiner jo for det aller meste når det kommer til mp.

Av erfaring vet jeg at den runden kan være så clean du bare vil. De sletter når det blir rapportert.

 

Tiff Needlell tweet om COTA: "Watching @UnitedSportsCar at Circuit of Americas on @MotorsTV . Track limits??? I give up ... it just looks stupid."

https://twitter.com/tiff_tv/status/645312622104068096

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

2 hjul er ikke så ille om det bare er hjulene. Men om 90% av bilen er utenfor, og hjulene såvidt er på curb, så blir det ganske stor forskjell. 

 

Ugh. Har lyst på Forza, det ser nydelig ut. Men det er litt som FIFA, man gleder seg til de små og få nyvinningene, men etter noen timer bak kontrolleren så er det ganske likt de forrige.

 

Venter til det kommer på tilbud, eller får tak i det billig brukt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan ha begge hjulene over curbsen på forza på visse plasser på den banen uten å få feil. tipper tiff klager på at folk er utenfor banen

Vet ikke hvem som hadde ansvaret for cota i helgen, men jeg ser på F1 som jeg primært følger, der er det massive forskjeller både hvilke tracklimits som blir overholdt, og hvem som faktisk blir dømt for det. Men nå er jo FIA elendig til å dømme, de gir jo ut straffer i alle mulige situasjoner, bare for at en situasjon gjentar seg et par runder senere med to andre sjåfører og det er helt greit...

Lenke til kommentar

Finnes det en mulighet for oss her å kjøre sammen? Nå tenker jeg ikke på at vi blir venner på Xbox og inviterer hverandre til en random multiplayer "hub", men at vi har en egen hub eller slik og kjører eventuelt en fast dag eller to i uka? (mulig jeg er på jordet, er det første Forza Motorsport spillet jeg har kjøpt og den første Xboxen)  :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Spilt bare noen timer enda men dette er uten tvil beste bilspillet til nå. Jeg er egentlig fan av åpne landskap men kartdesignet i Forza 6 er så sabla bra at det fungerer rett og slett. Mange av banene har veldig brede veier så det er en fryd å race på og drifte på.

60fps og en grafikk ingen bilspill er i nærheten av. Faktisk forelska meg i regnbaner. Lyden når du kjører og du hører dekkene plasker vann vekk er ufattelig realistisk, samme med når du treffer vannpytter. Elsker det, det føles naturlig ut. Ellers er menydesignet o​g lydbildet 10/10.

 

Spillet her er verdt Xbox One alene og det er basicly derfor jeg kjøpte Xbox One også. Det er her beste bilspillene er. Gran Turismo kommer neppe til å slå dette. Forza 6 er bilkjøring PERFECTED.

Lenke til kommentar

kan ha begge hjulene over curbsen på forza på visse plasser på den banen uten å få feil. tipper tiff klager på at folk er utenfor banen

Ja, det der irriterer meg grønt, hehe. Har kniva lenge med l0Ff på COTA West, da han fikk slått meg med NSXen sin.

Jeg har kun sjangs til å slå ham hvis jeg kutter svingene unaturlig mye. Det er egentlig ganske ukult.

 

Har enda ikke greid å slå ham, men gir ikke opp. Måtte til og med bygge en egen NSX selv for å holde koken, høhø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...