Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm.....
Leste all Hypen om FM6-demoen her.
Lastet ned, kjørte alle løpene, og tenkte. Tja.
Ikke noe stor evolusjon.
At folk går helt i fistel over en våt bane, og noen dammer forstår jeg ikke.
Synes bare det var irriterende med de dammene som lå strødd rundt.

 

For meg var ikke FM6 noe helt stort.
Ser ut som den sedvanlige oppjusteringen av litt bedre grafikk enn sist, og et nytt element som mods.
Eller same same as usual.

 

Glad jeg fikk en demo, for eller hadde jeg kjøpt det ut fra hypen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt vi er forskjellige :) Selv synes jeg vanndammene gav en ny dimensjon til spillet og en helt annen utfordring enn "bare en død vannpytt". Her påvirker de spillet såpass at det er umulig å ikke tenke på de. Det kan bli meget interessant når 24 stk kjører online!

 

Det føles jo litt annerledes ut en før også, så det er jo en klar oppgradering. Det er jo ikke noe poeng å finne opp hjulet på nytt, men at det forbedres er jo positivt. 

Så får vi se hvordan hele spillet er. En demo er bare spennende ett par ganger, og meget begrenset. 

Lenke til kommentar

Føler demoen var perfekt. Ikke sett noe lignende grafikk i et bilspill verken hos Drive Club eller Project Cars som jeg har kjørt på maks grafikk på PC. Menyene var perfekt, utrolig korte lastetider, vakkert spill i 60fps 1080p. Følte ordentlig tyngde når du svingte i spillet, føles som å styre en bil. Regnbanen var utrolig nice men ikke bare det, imotsetning til andre bilspill så kan du jo faktisk få vannplaning her. Vannet har betydning for deg, ikke bare at det er lettere å skli ut. Med demoen her føler jeg Turn 10 bare stadfester enda en gang at de er best på bilspill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir morsomt å sladde rundt med 4x4 i regnet.

 

Noen som vet noe hvordan "mods" vil fungere? forsto det slik at de måtte legges inn fra en pc på noe vis (gjennom xbox appen kansje?)

Mods er tilsvaret til skulls i Halo. Du velger selv hvilke du vil ha aktive og tjener/taper avhengig av hvilke du velger.

Se her http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_mods 

Lenke til kommentar

Forza er bare gøy får en ting, og det er drifting. 

Skal jeg kjøre race spiller jeg rally spill, mye gøyere. 

Hvilket rallyspill? For det eneste gode rallyspillet jeg har spilt er Richard Burns Rally, elsket realismen - venstrebremsing, scandinavian flicks osv osv, men jeg har ikke funnet noen bra rallyspill I seinere tid. :(

Lenke til kommentar

 

Forza er bare gøy får en ting, og det er drifting. 

Skal jeg kjøre race spiller jeg rally spill, mye gøyere. 

Hvilket rallyspill? For det eneste gode rallyspillet jeg har spilt er Richard Burns Rally, elsket realismen - venstrebremsing, scandinavian flicks osv osv, men jeg har ikke funnet noen bra rallyspill I seinere tid. :(

 

 

 

I present you Dirt Rally.

Rallyspill med hovedfokus på realisme.

De kom nettop med Rallycross modus og. Fantastisk morsomt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Forza er bare gøy får en ting, og det er drifting.

Skal jeg kjøre race spiller jeg rally spill, mye gøyere.

Hvilket rallyspill? For det eneste gode rallyspillet jeg har spilt er Richard Burns Rally, elsket realismen - venstrebremsing, scandinavian flicks osv osv, men jeg har ikke funnet noen bra rallyspill I seinere tid. :(

 

I present you Dirt Rally.

Rallyspill med hovedfokus på realisme.

De kom nettop med Rallycross modus og. Fantastisk morsomt.

Trodde Dirt var mer Arcade? Har ikke spilt det selv, men det var inntrykket mitt, kanskje må gi det sjanse. Er det like realistisk som RBR?

Lenke til kommentar

 

 

 

Forza er bare gøy får en ting, og det er drifting.

Skal jeg kjøre race spiller jeg rally spill, mye gøyere.

Hvilket rallyspill? For det eneste gode rallyspillet jeg har spilt er Richard Burns Rally, elsket realismen - venstrebremsing, scandinavian flicks osv osv, men jeg har ikke funnet noen bra rallyspill I seinere tid. :(

 

I present you Dirt Rally.

Rallyspill med hovedfokus på realisme.

De kom nettop med Rallycross modus og. Fantastisk morsomt.

Trodde Dirt var mer Arcade? Har ikke spilt det selv, men det var inntrykket mitt, kanskje må gi det sjanse. Er det like realistisk som RBR?

 

Tidligere Dirt spill har vært arcade ja, men dette er ett "sideprosjekt" litt utenom det vanlige.

Jeg vil påstå det er like realistisk som RBR ja, bare med moderne grafikk. 

Annbefaler ratt å pedaler, og helst med sekvensiell shifter og clutch (spesielt for rallycross delen)

Siste video er fra den norske Rallycrossbanen "Hell"

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...