Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det seff problemer noen plass.... Får ikke kjøpt spillet... Jaja, håper jeg får kjøpt det idag en gang. 

 

EDIT: Ser ut til at det er noe tull så jeg ikke får kjøpe av US market med paypal... 

Så kjøpte fra CDON, digital, men så er det noe feil så jeg får ikke koden... Så da får jeg bare håpe de fikser det relativt kjapt.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Kjøpte Ultimate i går... kjøring i regnvær er... sykt... rett og slett den råeste kjøreopplevelsen jeg har vært borti. Skrev litt om det på Spillhistorie-bloggen.

 

Kommer til å skrive litt førsteinntrykk i løpet av helgen. La også ut en liten twitch-stream, dog ble lyden fucka :/ Noen som vet hvordan man unngår at lyden fra mic blir automatisk dempet av og til?

Lenke til kommentar

Hvordan føles det ellers da, om du ser bort ifra drifting? 

 

Og hva er RWD (ja, jeg er nabb)?

 

Rear Wheel Drive 

 

Kan faktisk ikke legge merke til at jeg spiller Forza 6, det virker som Forza 5. Enig at regn er superkult, men "alt" annet er likt. Kjøring, oppgradering og tuning er det samme, men det er litt "flatere". Burde vært noe poengsystem eller noe i career. Ikke noe incentiv til å vinne fordi det er ingen gevinst ved seier og ingen poeng eller lignende så career blir fort kjedelig.

 

Noe info er fjernet for de som liker å tune(displacement og launch er borte) og etter å ha spilt ProjectCars en stund, kjenner man at det er litt mer arcadish enn jeg hadde trodd før jeg spilte Project Cars.

 

Alt i alt; man vet hva man får om man kjenner Forza 5, og med mye biler og mye baner så er det moro i ganske lang tid fremover. Liker du ikke Forza 5 vil du antageligvis ikke like dette.

Lenke til kommentar

Turn 10 viser hvorfor Forza 6 fortsatt en kongen på haugen når det kommer til racing og med introduksjon av nattekjøring og regnvær så blir det bare enda mer moro for de av dere som liker serien fra før av.

 

Spillet ser nydelig ut og jeg er glad for att dem heller valgte å oppscallere til 1080 med 60 fps som er utrolig stabil kontra det og lage det i full 1080 men med lavere fps frekvens.

 

Hvis det er en ting som jeg kan plukke på nå så må det være att driveatarene er veldig variende fra å nesten vær klink umulig til å slå mens i andre løp kan du nærmest slå dem i blinde.

 

Forza 6 er ett ferdig produkt i motsetning til Project "Bugs"

Lenke til kommentar

Kan reagere på småting som er nevnt.
- Merkelig driveatar. (Er bedre om man pøser på med vanskelighetsgraden)
- Jeg føler at jeg ender opp med å kjøpe/tune/kjøre de samme bilene som jeg alltid har gjort i forza i snart 10 år.
- Hva er vitsen med penger i spillet? Er alt for lett. Når man starter spillet burde man hatt to valg; Hardcore og American mode.
- Karrieren er også litt unødig. Men har sine høydepunkter om man ikke skal online (showcase f.eks) 
- Får ikke motorvolum ved borring, liker heller ikke at man får noe særlig info i motorbytte, eller at motoren ikke kommer fra samme merke. Hurrdurr'Murrica!
(- Kunne ønsket meg 80/90talls WTCC/BTCC biler, og selvfølgelig en hel haug med andre gamle opel osv)


Uansett; Spillet er det beste i serien så langt. Jeg kommer til å bruke utallige timer i dette spillet med Online og Rivals. Dette er grunnen til at jeg kjøpte xbox1 :D

Edit: Savner også å kunne sette opp en "serie med baner" i privat lobby.

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

Det er akkurat som FM5, bare med 60fps, røyk, lettere å kjøre (SIM steering er jo ikke noe vits med kontroll, da må man ha ratt). 

 

Vel, FM5 var også 60fps.

 

 

Spillet ser nydelig ut og jeg er glad for att dem heller valgte å oppscallere til 1080 med 60 fps som er utrolig stabil kontra det og lage det i full 1080 men med lavere fps frekvens.

 

Hva snakker du om? Spillet kjører i 1080p, det oppskaleres ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...