Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her.

 

PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før.

Å gi noen tusen for spill man virkelig vil ha er da ikke så galt. Jeg har da gjort mye lignende.

 

Og jeg er da ikke gal.. 'kremt'

Lenke til kommentar

Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her.

 

PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før.

Kjøpte xbox one bare for å spille Horizon 2. Deretter Forza 6. Eneste spillene jeg har kjøpt til konsollen untatt småspill som Unravel og Peggle.

 

Spilt mye gratisspillene fra xbox live dog.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Har testet litt Nascar og det var ikke så ille som fryktet, mye også fordi de har lagt til en del andre ting i patchen de slapp samtidig. Ble godt med rullende start og obligatorisk pit stop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...