Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Har endelig kommet såpass langt i karrieren at jeg kan kose meg med formula 1 bilene. Eller det trodde jeg, kose altså, for det virker som turn10 har måtte lage en drivatard, eller i dette tilfellet driver retarded etter Pastor Maldonado for å få lotusen med i spillet. For den første runden rundt rio var som å se Maldonado kjøre irl. For de av dere som ikke kjenner til Maldonado er et godt tips youtube, hasmaldonadocrahedtoday.com også forsåvidt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte 23.08 på NORSK store og frem til i går har det alltid stått 15.09 som release frem til i går når jeg byttet litt frem og tilbake fra Norsk og Australsk.

 

Oppgraderte uansett til Ultimate i går, så har fått spillt :)

 

 

hvordan får man oppgradert? for nå kjenner jeg at jeg ikke gidder vente lengre snart hehe

Lenke til kommentar

norsk! men du har us? så det skal gå for meg å endre til us og spille uten problemer?

 

 

Jeg har Us ja, vet ikke om det hjelper å bytte til US nå hvis du kjøpte det i norsk "store", jeg har alltid hatt US... 

 

Dårlig av MS å ikke ha riktige release datoer for norske kunder da, ikke alle som følger med på forums osv..

Lenke til kommentar

 

Jeg forhåndsbestilte 23.08 på NORSK store og frem til i går har det alltid stått 15.09 som release frem til i går når jeg byttet litt frem og tilbake fra Norsk og Australsk.

 

Oppgraderte uansett til Ultimate i går, så har fått spillt :)

 

 

hvordan får man oppgradert? for nå kjenner jeg at jeg ikke gidder vente lengre snart hehe

 

 

Jeg tok kontakt med live support hos Xbox og de refunderte kjøpet mitt av standard, så kjøpte jeg Ultimate i stedet  :)

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Det er en achievement som er å starte på siste plass(24) og vinne online. Det ser veldig vanskelig ut siden det er random plassering på startlinja, men om vi klarer samle 24 stykker og kjøre noen løp online kanskje noen av oss får det til med litt hjelp. Ingen som har klart denne på Trueachievements enda.

 

Noe interesse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt tatt opp før, men ser noe rykter om at Forza 6 skal komme til PC.

Er også noe rykter om at Forza Horizon 2 skal portes til PC.

 

Noe som vet noe nærmere om dette?

Slike rykter har det vel verdt siden forza 3.

Tror microsoft betaler dem såppas for å holde det eksklusivt til xBone at det ikke skjer med det første.

Selv kjøpte jeg 360 for å spille Forza 3 og xBone for å spille Horizon 2. Så det har virket på meg :p

Lenke til kommentar

Liker spillet så langt. Som forventet er dette MYE bedre enn Forza 5.  Fikk jo en GTR, Agera +++, og en haug av penger, og tror du jammen ikke jeg fikk Bugatti Veyron på første wheelspin også. Mister litt av motivasjonen til å jobbe meg oppover, og det er litt trist. Men men.. spillet er kjempebra sånn ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...