Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når blir updaten sluppet OTA?

Vet ikke. Men det er flere som har brukt Smart Switch hvis du ikke har lyst til å bruke Odin.

At update blir tilgjengelig ved bruk av Smart Switch? Ikke noe hos meg hvertfall. Tipper jeg får updaten ganske sent også da jeg har Chess...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Noen som har tenkt å oppgradere til S8/S8+? Vurderer å gjøre byttet selv, men vente til den synker i pris.

 

Forsovet ganske fornøyd med S6 enda, men batteriet holder ikke gjennom hele dagen ved mye bruk.

Er også veldig fornøyd med s6 ennå. Et batteribytte koster vel ikke all verdens?

 

 

Det er ikke det at batteriet er blitt dårlig og må byttes. Det er ganske dårlig i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Fikk updaten igår. Likte den faktisk veldig godt og har et par handy nye features (blant annet dobbeltrykk på recent apps som tar deg tilbake til forrige app).

 

Også forbedret batteritid, har brukt telefonen mye idag og har 44% igjen med 2 timer SoT. Blir nok enda bedre etter et par dager da jeg merket at den ikke har optimalisert alle apper enda (deep sleep på de som ikke bruker, alt ble resetta ved update).

Lenke til kommentar

aktiver utvikler modus . og sett hastighet på animasjonene lavere eller deaktiver (ingen bevegelse på animasjonene?)  ?

Takk, det hjelper litt i menyene, men fortsatt ganske frustrerende når jeg bruker enkelte apper og spill. Noen tips til det å?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...