Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å søke rundt på nettet, men uten hell. Har hatt min S6 i 15 måneder nå, og helt siden jeg byttet abonnement til Telenor i våres har jeg fått opp en feilmelding som sier "Kunne ikke laste ned vedlegg fra multimediemelding. Prøv igjen senere"

 

Den kommer hver bidige gang jeg skrur på skjermen, og den er sinnsykt irriterende. Ja, jeg har installert MMS, og det virker. Likevel forsvinner ikke feilmeldingen, og nå holder jeg på å bli gal. Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Har prøvd å søke rundt på nettet, men uten hell. Har hatt min S6 i 15 måneder nå, og helt siden jeg byttet abonnement til Telenor i våres har jeg fått opp en feilmelding som sier "Kunne ikke laste ned vedlegg fra multimediemelding. Prøv igjen senere"

 

Den kommer hver bidige gang jeg skrur på skjermen, og den er sinnsykt irriterende. Ja, jeg har installert MMS, og det virker. Likevel forsvinner ikke feilmeldingen, og nå holder jeg på å bli gal. Noen som har tips?

Fabrikkreset/wipe chache?
Lenke til kommentar

Har prøvd å søke rundt på nettet, men uten hell. Har hatt min S6 i 15 måneder nå, og helt siden jeg byttet abonnement til Telenor i våres har jeg fått opp en feilmelding som sier "Kunne ikke laste ned vedlegg fra multimediemelding. Prøv igjen senere"

 

Den kommer hver bidige gang jeg skrur på skjermen, og den er sinnsykt irriterende. Ja, jeg har installert MMS, og det virker. Likevel forsvinner ikke feilmeldingen, og nå holder jeg på å bli gal. Noen som har tips?

Det høres ut som en mms som du ennå ikke har åpnet...

Lenke til kommentar

Har prøvd å søke rundt på nettet, men uten hell. Har hatt min S6 i 15 måneder nå, og helt siden jeg byttet abonnement til Telenor i våres har jeg fått opp en feilmelding som sier "Kunne ikke laste ned vedlegg fra multimediemelding. Prøv igjen senere"

 

Den kommer hver bidige gang jeg skrur på skjermen, og den er sinnsykt irriterende. Ja, jeg har installert MMS, og det virker. Likevel forsvinner ikke feilmeldingen, og nå holder jeg på å bli gal. Noen som har tips?

Hadde samme problemet for en stund siden. Tror jeg slettet mms'ene, og da forsvant beskjeden.
Lenke til kommentar

Problem 1: Noen ganger når jeg ringer, så legger telefonen på når den jeg ringer tar telefonen.

Problem 2: Telefonen lyser opp som om jeg skulle fått et varsel, men får ingen varsel. (ikke noe problem men)

Noen som har opplevd det samme og/eller har ei løsning?

Jeg opplever også problem 2, jeg har normalt telefonene på vibrasjon.. rett og slett fordi jeg syntes det er så mye lyder og mas dersom jeg har på lyd, men etter en av oppdateringene som kom nå i høst.. så får jeg ikke noe varsel på sms.. ganske irriterende.. noen som har erfart og evt. funnet løsning?

Lenke til kommentar

 

Problem 1: Noen ganger når jeg ringer, så legger telefonen på når den jeg ringer tar telefonen.

Problem 2: Telefonen lyser opp som om jeg skulle fått et varsel, men får ingen varsel. (ikke noe problem men)

Noen som har opplevd det samme og/eller har ei løsning?

Jeg opplever også problem 2, jeg har normalt telefonene på vibrasjon.. rett og slett fordi jeg syntes det er så mye lyder og mas dersom jeg har på lyd, men etter en av oppdateringene som kom nå i høst.. så får jeg ikke noe varsel på sms.. ganske irriterende.. noen som har erfart og evt. funnet løsning?
Jeg hadde lyd på, men det kom ikke noe lyd uansett. Jeg restartet telefonen og da forsvant problemet. :-)
Lenke til kommentar

Fantastisk idle strømforbruk over natta...

 

EDIT: Deaktiverte Facebook appen da den svei av 10% ila 5 min screen-on time. Det ser ut til at telefonen min fikk mye bedre batterilevetid nå.

 

Jeg får opp denne støtt og stadig, hvordan blir jeg kvitt den?

Neste gang reklamen popper opp, trykk på appswitcheren (uten å lukke reklamen) for å se hvilken app som viser reklamen.

post-420258-0-91656800-1477216479_thumb.png

Endret av dachr94
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...