Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo ta igjen søvn til en viss grad? Jeg har bare sovet 3-5 timer hver natt den siste uka. Har brukt opp til 3 timer på å sovne enkelte ganger.

Så har det også hendt at jeg har holdt på å sovne midt på dagen for så å bli vekket av en telefon. Klarte ikke å ta igjen noe søvn da heller.

Så pleier jeg også å sove urolig, våkner gjerne opp flere ganger per natt.

 

Nå føler jeg meg fantastisk. Sist jeg sov så godt var for en måned siden. Jeg var ødelagt, men dette trengte jeg :)

Ellers er ikke 13 timer å anbefale, men de fleste vil være godt våkne langt tidlige.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Jeg synes alt over 6 timers "sammenhengende" søvn er helt grusomt uavhengig av hvor lite jeg har sovet nettene/ukene før. Føler meg helt jævlig, i tillegg til at jeg føler at jeg har sløst bort så mye dyrbar tid. Sover gjerne 6 timer hver natt, men det er svært sjeldent jeg faktisk sover så mange timer. Blir som regel med et par-tre timer, noe som for så vidt fungerer veldig bra for min del.

Lenke til kommentar

Ikke direkte nei, men folk sover jo gjerne ekstra på ettermiddagen hvis de er trøtte og slitne.

Jeg var sykt sliten den fredagen og sov til jeg våknet av meg selv. Jeg tvang ikke meg selv til å sove i 4-5 timer ekstra.

Men å sove så lenge gjør kanskje mer vondt enn bra. Følte meg fantastisk etter at jeg sto opp, men var trøtt og sliten igjen etter under 12 timer.

Lenke til kommentar

Dag 10 i Russland / Moskva nå. Helt syk by, mye mye bedre enn jeg hadde forventet. God mat (spesielt Georgisk), hyggelige folk, gode priser og enormt med ting å gjøre!

 

Beste storbyen jeg har vært i til nå, uten å ha vært i så alt for mange!

 

Var ti dager i Georgia i fjor. Aldri spist så god mat noensinne. Bedre mat enn da jeg var i India, Thailand og Vietnam osv. 

Lenke til kommentar

Var ti dager i Georgia i fjor. Aldri spist så god mat noensinne. Bedre mat enn da jeg var i India, Thailand og Vietnam osv.

Kan ikke klage. Var sammen med noen russiske fra ambassaden for noen dager siden og de tok oss med på en Georgiansk restaurant de anbefalte. Der bestilte de litt av nesten alt, sånn at vi skulle få smake på det meste de hadde å servere.

 

Får enda vondt i magen av å tenke på det. Var helt sprengt! Helt nydelig. Kan tenke meg at det et enda ett hakk råere når man er i Georgia!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...