Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gud så jeg savner Welbeck han hadde gjort en mye bedre jobb enn RvP i dag. Dere som er glad at han forsvant, ta dere en bolle.

 

Tar meg gjerne mange boller. Så senest på arsenalkampen i går og tenkte fy flate så glad jeg er han er borte.

 

Forskjellen på Welbeck og RvP i dårlig form er at man i det minste får 110% innsats fra Welbeck, mens RvP bare blir helt statisk som han har vært i alle kamper i år utenom kampen mot Chelsea.

Lenke til kommentar

City har vært ganske tannløse med noen hederlige unntak, anser poengmulighet for 25%. McNair er flink, liker han, jeg :) Ingen andre storklubber hadde satt på en unggutt på den måten, er stolt over måten klubben drives.

Tror ikke vi hadde gjort der hvis det ikke var for skade på:

- Evans

- Jones

- Rojo

 

Og Smalling utvist.

Lenke til kommentar

fytti helvette som de city spillerne roper på straffe da.

 

 

 

 

 

Gud så jeg savner Welbeck han hadde gjort en mye bedre jobb enn RvP i dag. Dere som er glad at han forsvant, ta dere en bolle.

 

Tar meg gjerne mange boller. Så senest på arsenalkampen i går og tenkte fy flate så glad jeg er han er borte.

 

Forskjellen på Welbeck og RvP i dårlig form er at man i det minste får 110% innsats fra Welbeck, mens RvP bare blir helt statisk som han har vært i alle kamper i år utenom kampen mot Chelsea.

 

 

Ja jeg hører det argumentet blir brukt, men hva i allverden har det å si når 110% innsats fortsatt er rævva?

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...