Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsweyr i posten i dag, plenty med databruk igjen, og fri i dag... men det slippes ikke før i morra på konsoll, og det er ikke noe early access på konsoll. FFS...  :wallbash: Men er ikke noen katastrofe. Har enormt mye å gjøre fra før på de andre karakterene, selv main. Har ikke engang hatt tid til å teste Murkmire expansionen jeg gledet meg så mye til, og det sier jo sitt. Murkmire er hjemmet til argonians, og lagde en argonian kun pga Murkmire. :p Var en snartur innom Clockwork City i går for første gang, og har besøkt DLC-området til orkene (Wrothgar, kom med Orsinium DLCen.) Blir kjekt med en necromancer i morra, men gir ikke akkurat opp de andre av den grunn. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

God I hope someone trying to get attention doesnt leak the show or reveals. We are only 1 week out, let the surprises hit live. The reactions will be glorious, KEEP THINGS UNDER WRAPS

 

Kunne ikke vært mer enig her. Alt jeg vet om konferansen er at den er tyve minutter lengre enn i fjor, og klokkes inn på to timer. I tillegg vil de høyst sannsynlig avdukke de to neste XBoxene, Anaconda og Lockhart. Selv om de bruker tyve minutter bare på de nye konsollene får vi jo fortsatt en like lang konferanse som i fjor etterpå. Så hva i all verden skal de vise frem? Fable 4 er jo en mulighet, og jeg håper på Sunset Overdrive 2. Lite sannsynlig, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

De skal tease de neste konsollene men mulig det bare blir noe ala One X teasen hvor man fikk vite minimalt og at de sparer den fulle revealen til neste år. Dumt å gi Sony for mye info så tidlig så de kan gjøre noen kjappe endringer å få hardwareovertaket.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Vil gjerne spare de store overraskelsene til E3, men en og annen mini-teaser går vel greit? Først ut er Dragon Quest Walk. Her snakker vi Dragon Quest i stil med Pokemon Go, dvs spasere rundt med mobilen og gjøre Dragon Quest ting som sloss med monstre, gjøre quests osv. Closed Beta starter 11. juni i Japan, og selve spillet slippes i Japan senere i år. Det kommer nok til vesten etterhvert også. Kan bli morsomt å teste.

 

Kanskje langt mer interessant er det at Dragon Quest XII offisielt er i utvikling. Det sier seg jo selv at Dragon Quest XII, XIII, XIV og XV kommer etterhvert, men likevel bra å vite at de faktisk jobber med det. Det er dog for tidlig å avduke det, så det vil nok ta tid før det kommer. Men det er på vei. :) Er stor fan av Dragon Quest, så gleder meg sykt. Sluttet for øvrig å spille DQXI på PS4, fordi jeg heller vil ha det på Switch senere i år.

 

During the same event Dragon Quest executive producer Yuu Miyake added that the team still aren't quite ready to formally reveal Dragon Quest XII.

 

https://www.gamereactor.eu/mobile-game-dragon-quest-walk-takes-you-into-the-real-world/

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hm... fant en stor tabbe med å bruke mobilen til å spille på nettet. For all del, det går helt fint å spille. Sitter og spiller ESO nå med en sorceror, for å varme opp til necromancer i morra. Men en venninne sendte en tekstmelding, og vips forsvant nettet i noen sekunder. Akkurat lenge nok til å bli sparket ut av serveren. FFS... :p

Lenke til kommentar

post-12640-0-77221100-1559635856_thumb.jpgpost-12640-0-62220700-1559635944_thumb.jpg

Nytt og gammelt side om side :D Stornøgd med den HDMI modifiserte N64 altså  :love: End-game er oppnådd. Fortsatt ikke fått GCHD MK2 HDMI adapteret mitt enda, men regner med den dukker opp i løpet av uken. Så da flytter man GameCube over til hovedoppsettt også :)

 

Har begynt å poste litt igjen inne på Instagram etter en god pause, ta gjerne en kikk 

 

https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/?hl=nb

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

attachicon.gifPortrait-19.jpgattachicon.gifPortrait-18.jpg

 

Nytt og gammelt side om side :D Stornøgd med den HDMI modifiserte N64 altså  :love: End-game er oppnådd. Fortsatt ikke fått GCHD MK2 HDMI adapteret mitt enda, men regner med den dukker opp i løpet av uken. Så da flytter man GameCube over til hovedoppsettt også :)

 

Har begynt å poste litt igjen inne på Instagram etter en god pause, ta gjerne en kikk 

 

https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/?hl=nb

 

 

Fått ny Yamaha forsterker? Kan ikke annet enn å tro at det låter veldig bra med denne på JBLene! Skulle jeg gått for "bare" stereo er det noe slikt jeg hadde skaffet meg. Perfekt for litt rocka musikk!

 

I stedet har jeg Yamaha+Rotel og 7.1 med Infinity høytalere - men jeg har 4xJBL i taket for Atmos  :)

Lenke til kommentar

En liten stund siden nå, og jeg er blitt veldig glad i JBL+Yamaha komboen ja :) Nydelig forsterker..og de dansende nålene i VU-meter blir jeg aldri lei av!

 

Stereo er alt jeg har plass og rom til på loftstuen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Rimelig nice setup ja, å blå N64 var jo ekstra sexy  :wee: Surround vet jeg ikke om jeg hadde klart meg uten men, iallefall ikke i mer moderne spill.

 

Men er det bildet av den knuste PS4 kontrolleren og Sekiro-disken ekte? LOL

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Gleder meg mest til å sjå ka spill annonseringer di kommer med, for alt annet blir å spille på vanlig PC. Håper på singleplayer spil, er alt for paranoid til å spille noe med multiplayer på et system på det der. Men har litt trua også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...