Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff da, snakk on å ødelegge det gode visuelle.

https://www.pcgamer.com/amp/the-nilfgaardian-armor-in-netflixs-the-witcher-series-is-disturbingly-wrinkly/

 

Det kule med Wicher er jo nettopp at du på en måte er i det virkelige verden men med fantasi.

Nilfguard er HRE osv.

Rustinger og stilen i Wicher er helt klart 1440-1480 sentral/øst Europa.

Men Netflix vil tydeligvis at Wicher skal minne om Zena og Herkules seriene fra 90 tallet.

 

Jeg hadde håpet på en "realisme" og kvalitet ala GOT, i stede får vi "new adventures of Robin hood"

Lenke til kommentar

Tatt frem SNES Classicen igjen og spiller The Legend of Zelda: A Link to the Past. Sikkert noen av dere som har hørt om det.

 

Det er en skamplett på min gamer-CV at jeg aldri har rundet dette spillet - jeg har startet det mange ganger, men aldri fullført. Nå som jeg har tatt den første borgen i Dark World så blir jeg også minnet på hvorfor jeg aldri har rundet dette, for det er faktisk ganske vanskelig. 10 år gamle jeg ville aldri hatt en sjanse til å løse en del av disse gåtene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra nyhet: Elder Scrolls Online: Elsweyr ble sendt i dag, så har det nok på mandag.

 

Kjip nyhet: Hele telefonlinjen ble avrevet et stykke nede bortenfor her, så har ikke hatt fasttelefon eller internett siden sent mandag. Telenor har satt frist til neste tirsdag for å ordne det - hvis de kan. Men linjene er så dårlige at de har tenkt å oppgradere dem "etterhvert", så det er slettes ikke sikkert de gidder reparere dem i det hele tatt. Da kan det i verste fall ta mange måneder før jeg sitter med bra internett igjen. FFS... Eneste grunnen til hvorfor jeg i det hele tatt kan skrive dette, er fordi jeg bruker mobilen som wifi hotspot. Det funker, men er sykt tregt, og å laste ned noe eller se på youtube, HBO, Viaplay osv er det bare å glemme. Blir vel også solid bruk av datamengde, så å spille på nettet går dårlig. Men coveret til Elsweyre ser jo tøft ut. Det er da noe.  :roll:

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...