Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen bug ang og koble seg til pc via itunes? Får ikke kontakt via itunes, har prøvd ipad og iphone.

Mulig du fant ut av dette for lengst... Jeg deaktiverte iPhone gjenkjenning i Control Panel/Device Manager på jobb PC for at den ikke skulle spørre om syncing mot iTunes etc. Nå starter telefonen bare å lade når jeg plugger den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Er det dumt å gå for en Iphone 6 Plus på dette tidspunktet? Ser at telefonen er nesten like dyr som når den ble lansert.

.

128gb versjoner er/var på billigsalg om en kjøpte med binding.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Noen som kjenner til noen bug ang og koble seg til pc via itunes? Får ikke kontakt via itunes, har prøvd ipad og iphone.

Mulig du fant ut av dette for lengst... Jeg deaktiverte iPhone gjenkjenning i Control Panel/Device Manager på jobb PC for at den ikke skulle spørre om syncing mot iTunes etc. Nå starter telefonen bare å lade når jeg plugger den inn.

Har ikke prøvd siden sist. Men får snart prøve igjen når jeg får ånden.

Lenke til kommentar

Stemmer det at Iphone ikke lar deg organisere applikasjoner (snarveier) på hjemmeskjermen, slik man kan på Android?

Nja. Du kan plassere appene som du vil i mapper og på forskjellige "skjermer".

 

Men du har jo ikke Widgets på samme måte som på Android.

Lenke til kommentar

Høres veldig upraktisk ut. Noen spesiell årsak til dette?

Valgmuligheter er ikke Apple sin greie. Men fra spøk til revolver, ingen vet hvorfor Apple er så restriktive, det er ingen grunn til å ikke la brukeren velge helt nøyaktig hvor de ønsker å ha appene. Gir ingen mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-80wCWpIM

Var ikke lange stykket unna at 6s'n fikk seg en svømmetur i dag. 13 grader ute, jogget 2km bort til et vann, ca 54% batteri gjenstående når jeg startet, kom bort til vannet og skulle knipse et bilde, telefonen skrur seg av og rapporterer tomt batteri.

 

Hva jeg hadde gitt for å hatt med meg en Apple representant der og da...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Var ikke lange stykket unna at 6s'n fikk seg en svømmetur i dag. 13 grader ute, jogget 2km bort til et vann, ca 54% batteri gjenstående når jeg startet, kom bort til vannet og skulle knipse et bilde, telefonen skrur seg av og rapporterer tomt batteri.

 

Hva jeg hadde gitt for å hatt med meg en Apple representant der og da...

Kjent feil
Lenke til kommentar

"Kjent feil" er det vel kanskje ikke. Men slet med det samme på min iPhone 6S Plus som etter mye krangelig med verkstedet tilslutt ble byttet. Ende med at jeg måtte filme at det skjedde, før de endte med å bytte den for testene gav ingen indikasjon på at batteriet var dårlig. Den nye har ikke problemer i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne visst hvordan du fikk verkstedet til å endre mening. Har kranglet mye med både forhandler og verksted på opplagte feil fra deres side før på en 4S. En fuktindikator som slo ut etter den ble sendt til fra butikk til verkstedet og hvor de da nektet å gjøre noe som helst og holdt telefonen som "gissel".

 

Men akkurat dette virker da å være en reklamasjon. Når jeg fikk problemer med WiFi på en 5er så tok Apple den i retur asap uten noen spørsmål. Det var da kjent at en batch hadde WiFi problematikk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Og der fikk min iPhone 6 Plus en tur i asfalten som dessverre endte opp med knust skjerm. Tenker å bytte selv for å spare litt penger. Sist jeg byttet var på en iPhone 4 og da kjøpt jeg fra eBay og kvaliteten på den skjermen var helt håpløs. Mye forskjellig kvalitet av det som ligger på eBay, noen som har byttet på 6 Plus og har en å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...