Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få lastet ned all musikken min i Apple Music, slik at jeg kan høre på dem offline. Det ser ut som at den ikke får lastet ned en sang (av en eller annen grunn), og da stopper den opp med å laste ned de resterende sangene. Jeg må da manuelt trykke på skyen med pil ned, og selv da er det ikke alle sangene den får lastet ned.

 

Jeg får ingen feilmelding eller noe.

 

Noen som har peiling på hva dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at min iPhone 6 har den berømte halvmånen i frontkamerat nå... Apple garantien har gått ut, da jeg kjøpte den i juli 2015. 

Da har jeg vel ingen ting jeg skulle sagt? Regner med Lefdal ikke vil fikse dette? 

 

 

Om den er kjøpt i Norge har du fem år forbrukerkjøpslov på produktet. Så fremt du ikke har uheldig skade (knust skjerm) eller vannskade, vil dette repareres gratis mot at du er uten telefon i noen dager. Ta kontakt med stedet du har kjøpt telefonen og be om reparasjon på forbrukerkjøpsloven. Burde gå knirkefritt og gratis ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

noen som kan anbefale et deksel for 6s+? Ønsker at kantene stikker ut, så om den skulle falle på skjerm-siden, så knuser ikke glasset

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

lurer fortsatt på om 6s plus er langt forran 6s i batteritid. Gsmarena gir Plus en endurance rating på over 90, og 6s er en del lavere. Er det noen som har hatt begge, som kan sammenligne? 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Har en iPhone 6s som slår seg av når det er rundt 7-10 grader ute, kanskje varmere også. Har ofte skjedd når batteriet er på ca. 20-40%. Har avtalt at Apple skal ringe meg imorgen, er dette noe jeg burde reklamere for? Har en mistanke om at batteriet er dårlig

Teknisk feil, kjent problem. Reklamer

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Ja, dette har jeg gjort når dette har skjedd. Ender bare opp med at når den blir litt kald igjen så slår den seg av.

 

 

Men liker ikke helt at man får SWAP telefoner tilbake. Har opplevd før at skjerm osv er ripete, selvom skjerm og rammen skal være ny.

 

Jeg fikk swap nå i feb, når min slo seg av ved temp under 15. Har alltid fått swap med folie over skjerm. Har aldri studert om det er småriper når jeg fjerner den.trodde alltid skjemen var helt ny med swap.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Hvordan er mobilen din nå i temperatur? Slår den seg av når det er kaldt?

 

Den swap'n jeg fikk har fungert fint i kaldt vær fra feb og frem til nå. Har nå pensjonert den og kjøpt meg android mobil.

Bruker iphonen som ipod. Då lyden er veldig dårlig i en enkel android enhet til under 3000kr.

Men konas iphone 6 har fått samme syka, så den bør vel sendes inn til rep,selv om hun ikke har lyst til og være ordentlig mobil

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Snakket med Apple nå, må først gjenopprette telefonen også teste om telefonen slår seg av før jeg kan sende den inn. De lurer på om det kan være en software feil eller en hardware feil.

 

De burde vite at det er en hardware feil, siden dette er et veldig kjent problem. Når du nullstiller så slettes feilloggen.fikk beskjed om ikke og nulstille når jeg sendte inn min.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Kan man ikke kreve å få reparert sitt eget eksemplar?

 

Det er vel først etter de har prøvd 3 ganger å reparere din telefon at de kan erstatte din med en 'i alt vesentlig tilsvarende produkt'?

 

Så det er fullt mulig du kan påstå at telefonen har affeksjonsverdi, og kreve den reparert.

Tror ikke du får det, swap er jo en del av apple eventyret. Nærmeste aut apple verksted ligger i Nederland.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...