Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Oppdaterte til iOS 10 i natt. Elsker raise to wake, men jeg stusser veldig over designvalget på notification-boksene, og hvorfor i helvete har klokke-appen et svart/mørkt design?

 

 

iOS 10 har fått innebygget støtte for mørke design, men det er foreløpig ikke noen setting for det. Jeg mistenker at de prøver det ut forsiktig i noen apps før de bestemmer om de skal gjøre det til et alment valg.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at applikasjonene må ta høyde for det, om det skal være en global setting. Mange hardkoder fargene i applikasjonen fordi de antar at bakgrunnen alltid er hvit. Og da ender du opp med skjermbilder som ser ut som kalenderen her:

 

ios10-dark-theme_img_09.jpg

 

Bare et tenkt eksempel dette, antar jeg. Men utviklere som har hatt tilgang til betaene av Xcode 8 og iOS 10 hevder altså å ha funnet kallene for dark theme i iOS.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Jeg tror de vil falle noe i pris etterhvert. F.eks. koster 5S kr 3290,- på Komplett: https://www.komplett.no/product/799772/mobil/mobiltelefon/apple-iphone-5s-16gb-graa

 

Men 4'' skjerm er for lite.

Den ble jo lansert i 2013. Hvorfor selges den ennå? Den får vel ios 11 i bestefall, så går det bare nedover....men for under 3000kr, så er det vel et godt kjøp. Den bør være en bra telefon i 2-3 år til. 4" er veldig hendig når du skal drasse rundt på den. Men ellers er 4 lite. Synes min 5,2" er litt uhamselig og drasse på.

Lenke til kommentar

Den ble jo lansert i 2013. Hvorfor selges den ennå? Den får vel ios 11 i bestefall, så går det bare nedover....men for under 3000kr, så er det vel et godt kjøp. Den bør være en bra telefon i 2-3 år til. 4" er veldig hendig når du skal drasse rundt på den. Men ellers er 4 lite. Synes min 5,2" er litt uhamselig og drasse på.

 

Nei jeg vil ikke ha den, men prisen 2890 eller 3290 kan da umulig være samme prisen som den hadde som ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...