Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Har kjøpt iPhone 6s 16gb sølv fra Djuice. Reserverte 3 oktober, og bestilte 7 Oktober et kvarter etter at jeg fikk bestillingslenke. Vil det si at min telefon snart blir sendt ut? Eller? Det står jo i eposten at "din nye iphone 6s er på lager!", men kan jeg likevel havne i neste pulje?

 

Har du fått link, så har dem satt av en til deg og sender den med engang de kan. Men "med en gang" må du ta med en STOR klype salt. Rart du ikke har fått din.. har du sjekket eposten? Du skal få info der eller sms når den er sendt ut..

Lenke til kommentar

 

At det var totalt tilfeldig høres merkelig ut. Jeg har snakket med 10 stykker som reserverte tidlig. Alle fikk bestillingslink for noen dager siden.

 

Hm, det høres snodig ut, uansett hadde du vel neppe fått den i dag hvis det hadde blitt levert inn til posten i dag. Min ble sendt i går ettermiddag og jeg fikk den nå.

 

Å vente en dag ekstra på en ekstrem telefon er da ikke så ille? ;) I gamle dager måtte man jo vente ukesvis selv om man var tidlig ute.

 

Skrev jeg at jeg fikk den idag? nope.. men hadde kanskje fått den imorgen eller senest mandag.

 

Jeg må nokk smøre meg med tålmodighet å regne med å vente til vertfall slutten av neste uke+. Jeg reserverte 29.sept og jeg sa dette il kundeservice da jeg ikke hadde hørt noe. Da fikk jeg den beskjeden at når man reserverte hadde ingenting å si og at man måtte bare vente til lista var ferdig igjennom godt osv.

 

Men samma det, skuffet er jeg, og stoler på 0 neste gang og stiller meg i kø isteden. Da er man vertfall garantert en tlfn isteden for å vente 2-3dager på at noen skal sende den og så vente på posten i 1-2dager lol.

 

Om den hadde blitt levert inn på posten på morgenen tror jeg hadde hatt lite å si, spesielt hvis du bor langt unna. Er vist bare noen få steder de shipper unna pakker tidlig på morgenen. Regner med det er til store byer. 

 

Sender de den i dag har du den mest sannsynlig i morgen hvis du bor på det sentrale østlandet, eller i noen av de store byene.

Lenke til kommentar

 

Da har jeg gitt opp håpet om at Djuice sender den ut idag, og jeg hadde hatt den muligens mandag. Nå sendes den nok ikke før mandag, og jeg mottar den onsdag! Men den som venter på noe godt (gøy) venter ikke forgjeves :)

 

Djuice sender den ikke ut før mellom 17-18 hvis de sender den ut.

 

Ahh. Beholder et ørlite håpe enda jeg da :) Men får den ikke før mandag uansett, bor ikke i Oslo eller annen storby så tar som regel en ekstra dag.

Lenke til kommentar

 

Da var estimert leveringsdato hos apple.no forandret seg fra 16-20 Okt til 12-14 Okt :)

Jepp, så dette i dag tidlig! Men min har ikke blitt behandlet enda. Står bare "behandler varer".

 

Når tror du den blir sendt?

 

 

Kan godt tenkes at den blir sendt i dag. Har sett ett par ganger at ordrestatusen går rett fra "behandler varen" til "sendt"

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg gitt opp håpet om at Djuice sender den ut idag, og jeg hadde hatt den muligens mandag. Nå sendes den nok ikke før mandag, og jeg mottar den onsdag! Men den som venter på noe godt (gøy) venter ikke forgjeves :)

Djuice sender den ikke ut før mellom 17-18 hvis de sender den ut.

Hvorfor så seint? I e-posten jeg fikk sto det at den skulle sendes ut i løpet av 1-3 dager.

Lenke til kommentar

 

 

Da var estimert leveringsdato hos apple.no forandret seg fra 16-20 Okt til 12-14 Okt :)

Jepp, så dette i dag tidlig! Men min har ikke blitt behandlet enda. Står bare "behandler varer".

 

Når tror du den blir sendt?

 

 

Kan godt tenkes at den blir sendt i dag. Har sett ett par ganger at ordrestatusen går rett fra "behandler varen" til "sendt"

 

Takk for informasjon. Er det ikke slik at sendingen går i løpet av natten også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...