Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint :)

 

 

Forsendelse 1 

  

Klar til utsending: 1-3 arbeidsdager

 

 

Da fikk jeg bestilt. Hva er din leveransetid? Klar til utsending: 1-3 arbeidsdager

Levering: 16 Okt - 20 Okt av Ekspresslevering

 

 

Hva bestilte dere? Ble en 6s 64GB Rose Gold her.

Lenke til kommentar

http://www.apple.com/no/shop/buy-iphone/iphone6s

 

Da var jeg i gjennom og ferdig bestilt. Utsendelse 1-3 arbeidsdager. Leveres 16-20 okt.

 

Tok bare å fant ut av linken manuelt, virker som det funket. Kan ikke se at man finner den riktige knappen på Apples sider ennå. Innser jo at man burde prøvd dette tidligere, godt mulig vi har sittet oppe litt for lenge, haha!

 

Prøvde dette for en halv time og da funket det ikke, men digg at det gjør det nå!

Lenke til kommentar

 

Fint :)

 

 

Forsendelse 1 

  

Klar til utsending: 1-3 arbeidsdager

 

 

Da fikk jeg bestilt. Hva er din leveransetid? Klar til utsending: 1-3 arbeidsdager

Levering: 16 Okt - 20 Okt av Ekspresslevering

 

 

Hva bestilte dere? Ble en 6s 64GB Rose Gold her.

 

Ble en 6s 64gb sølv her. Har btw opplevd mange ganger tidligere at appel tar godt i når de estimerer levering.

Ser ikke bort fra at tlf er her tidlig neste uke

Lenke til kommentar

Er så digg. Tusen takk til Enojo!

 

:w00t:

Ble en 6s 64gb sølv her. Har btw opplevd mange ganger tidligere at appel tar godt i når de estimerer levering.

 

 

 

 

Ser ikke bort fra at tlf er her tidlig neste uke

 

 

Opplevd selv at de smører tykt på når det gjelder leveringsdatoer. Lover bra.

 

 

Så regner jeg med alle også har bestilt matchende klokker?  :wee:

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Ser ut som Rose Gold 64 Plus kan leveres 13-15, mens mange av de mer normale og kanskje mindre ettertraktede leveres en uke senere. Snodig! Apple er i alle fall stedet man bestiller fra hvis man ikke må ha iPhonen raskt. Her tar ting tid.. Glad jeg har min rundt 12.00 i postkassen i morgen.

Sier seg selv at de som leveres en uke senere er høyere ettertraktede og kunden må derfor belage seg på å vente en uke ekstra.

Lenke til kommentar

 

Ser ut som Rose Gold 64 Plus kan leveres 13-15, mens mange av de mer normale og kanskje mindre ettertraktede leveres en uke senere. Snodig! Apple er i alle fall stedet man bestiller fra hvis man ikke må ha iPhonen raskt. Her tar ting tid.. Glad jeg har min rundt 12.00 i postkassen i morgen.

Sier seg selv at de som leveres en uke senere er høyere ettertraktede og kunden må derfor belage seg på å vente en uke ekstra.

 

 

Mange har jo spådd at det er nettopp 64 GB rose gold som er mest ettertraktet.

Uansett er ikke leveringstidene så veldig imponerende. Apple setter Telenor og Djuice forran seg selv i Norge.

Lenke til kommentar

Ble en 6s 64gb sølv her. Har btw opplevd mange ganger tidligere at appel tar godt i når de estimerer levering.

 

Ser ikke bort fra at tlf er her tidlig neste uke

 

Opplevd selv at de smører tykt på når det gjelder leveringsdatoer. Lover bra.

 

Så regner jeg med alle også har bestilt matchende klokker?  :wee:

 

Hva betyr dette? :p "Smører tykt på" og "tar godt i" er ikke noe jeg klarer å finne ut hva betyr. Er det bra eller dårlig?

 

6s Plus er fortsatt 14-16 oktober. Hvis jeg avbestiller hos Expert, får jeg penger tilbake på konto med en gang, eller må jeg vente til mandag/tirsdag? Som nettbank (mobilt) sier er pengene bokført, men ikke disponible. Har ikke råd til en iPhone uten å få tilbake fra Expert.

 

EDIT: Står "Dersom du kansellerer en ordre vil reservasjonen heves og pengene frigjøres på kortet ditt (normalt innen to-fem virkedager)" hos Komplett. Sikkert det samme hos Expert da :/

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

iPhone 6S Plus 64Gb i boks, antatt levering 13-15 Okt! 

 

Nå skal jeg også irritere med statusoppdateringer på pakken! Glede! 

 

 

 

Glad for at jeg slipper å møte opp tidlig imorgen i håp om å få en telefon med meg. Er ikke så gale levering fra Apple.no i år.

 

 

 

Enig. Jeg hadde tenkt å løpe ned til Eplehuset nå, men i og med den leveres i midten av neste uke kan jeg fint vente, da jeg ikke har bestilt nano-sim uansett. Er glad jeg ikke bestilte via Telenor/Netcom og var litt tålmodig. 

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...