Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Da ble det grå 64GB 6S, sånn går det når man går forbi butikken...

 

Inntrykk: Umulig å bruke hjemknappen til å sjekke varsler, bare låser opp telefonen.

 

Foretrekker fortsatt grepet + størrelsen ift 5S. Aldri helt forstått hvorfor folk var så glad i de skarpe kantene

 

Intrykk: Bare bruk negla eller av/på knappen.. :O

 

"Foretrekker fortsatt grepet + størrelsen ift 5S. Aldri helt forstått hvorfor folk var så glad i de skarpe kantene"

 

Her snakker du mot deg selv. Iphone 5/5s har skarpe kanter ikke 6/6s! og 4" skjerm er jo alt for lite:S mine store tomler skriver feil hele tida lol xD

 

 

I forhold til :) ikke at jeg foretrekker det på 5S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fy faen. Telenor har ikke klart å sendt den ut enda.. Selvom jeg betalte den på torsdag kveld.

Slapp av du er ikke eneste. Sliter med det samme selv. Og idag ringte jeg de og klagde.. og guess what.. "da er du blitt satt i kø til neste gang vi får den på lager" .. HVA F I H? Da sender du f ikke til kunden din og sier "Din nye iPhone 6s Plus er på lager!".

 

Dette er super lavmål fra telenor og e blir bare mer og mer sinna på de idiotiske unskyldningene deres. Er ikke denne sendt på Mandag kan de jaggu med tenke seg at de skal få høre hele remsa og mer! Kunne hatt denna på fredag jeg, men "stolte" på telenor at de ville få sendt den ut de 2 neste dagene men nei da.

Det er skikkelig dårlig service fra Telenor sin side. I hvert fall når det stod at den ble sendt ut i løpet av 1-3 virkedager da jeg bestilte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visst ikke min blir sendt på mandag.. da.. vet e ikke hva e gjør lol. 

 

Tenkte å bestille dette: https://slickwraps.com/galactic-series-for-iphone-6s-plus.html

 

og kombinere det med et deksel fra spigen som dette: http://www.spigen.com/collections/iphone-6s-plus/products/iphone-6s-plus-case-ultra-hybrid?variant=4042310721

Det var snasent :D Liker det ;)

 

Har enda ikke mistet en telefon i bakken siden iPhone 4S (på fotballkamp i england med skamhøy promille). har hatt Lumia 920, LG G2, G3, Samsung Galaxy S5 og iPhone 6 siden da uten at den har gått i bakken. Trenger bare skin så dette var snasent.

 

Si ifra hvordan grepet er på silkwrap uten spigen dekselet først :) Litt intressert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Visst ikke min blir sendt på mandag.. da.. vet e ikke hva e gjør lol. 

 

Tenkte å bestille dette: https://slickwraps.com/galactic-series-for-iphone-6s-plus.html

 

og kombinere det med et deksel fra spigen som dette: http://www.spigen.com/collections/iphone-6s-plus/products/iphone-6s-plus-case-ultra-hybrid?variant=4042310721

Det var snasent :D Liker det ;)

 

Har enda ikke mistet en telefon i bakken siden iPhone 4S (på fotballkamp i england med skamhøy promille). har hatt Lumia 920, LG G2, G3, Samsung Galaxy S5 og iPhone 6 siden da uten at den har gått i bakken. Trenger bare skin så dette var snasent.

 

Si ifra hvordan grepet er på silkwrap uten spigen dekselet først :) Litt intressert :)

 

 

Will do :)

Lenke til kommentar

Legger dere ikke inn flere fingre? Legger inn begge tomler, begge pekefingre og den siste bruker jeg til å legge inn høyretommel på nytt med litt fuktighet for å øke sannsynligheten for at jeg klarer å låse opp selv når tommel eller sensor er en smul fuktig.

Vi kan altså ikke bruke hjem knappen til å vekke (slå på skjermen lengre) samme hvor raskt vi trykker på den ?

Inntrykk: Umulig å bruke hjemknappen til å sjekke varsler, bare låser opp telefonen.

 

Er ikke det litt dumt.
Lenke til kommentar

 

Legger dere ikke inn flere fingre? Legger inn begge tomler, begge pekefingre og den siste bruker jeg til å legge inn høyretommel på nytt med litt fuktighet for å øke sannsynligheten for at jeg klarer å låse opp selv når tommel eller sensor er en smul fuktig.

Vi kan altså ikke bruke hjem knappen til å vekke (slå på skjermen lengre) samme hvor raskt vi trykker på den ?

Inntrykk: Umulig å bruke hjemknappen til å sjekke varsler, bare låser opp telefonen.

Er ikke det litt dumt.

 

 

Det er ikke umulig, så dette er jeg litt lei av å høre.

 

Alt du trenger å gjøre er å bruke negla, eller bruke av/på knappen :O eller faktisk bare trykke helt i kanten.. uff det er vanskelig sant :p?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg vet ikke hvorfor enkelte tar det så personlig at det er kommentert at det er uvant at man ikke lenger kan bruke hjemknappen til å sjekke varsler. Ja, man kan endre grepet litt og bruke negl, man kan vel helt sikkert også bruke kukhodet.

 

Det var ikke ment som kritikk, bare litt uvant at den leser av fingeravtrykket såpass kjapt. Enkleste er rett og slett å bruke lås knappen, verre er det ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor enkelte tar det så personlig at det er kommentert at det er uvant at man ikke lenger kan bruke hjemknappen til å sjekke varsler. Ja, man kan endre grepet litt og bruke negl, man kan vel helt sikkert også bruke kukhodet.

 

Det var ikke ment som kritikk, bare litt uvant at den leser av fingeravtrykket såpass kjapt. Enkleste er rett og slett å bruke lås knappen, verre er det ikke.

 

Her er det ikke snakk om å ta ting personlig i det hele tatt. Her er det folk som påstår at det er umulig å ikke låse opp telefonen uten å gå rett te hjemskjermen. 

 

Når slike feil o dumme påstander kommer frem, er det viktig å få satt dem på plass. Ja den er kjappere enn den på iphone 6, men det er ikke umulig og det er heller ingen ulempe. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Jeg vet ikke hvorfor enkelte tar det så personlig at det er kommentert at det er uvant at man ikke lenger kan bruke hjemknappen til å sjekke varsler. Ja, man kan endre grepet litt og bruke negl, man kan vel helt sikkert også bruke kukhodet.

 

Det var ikke ment som kritikk, bare litt uvant at den leser av fingeravtrykket såpass kjapt. Enkleste er rett og slett å bruke lås knappen, verre er det ikke.

 

Her er det ikke snakk om å ta ting personlig i det hele tatt. Her er det folk som påstår at det er umulig å ikke låse opp telefonen uten å gå rett te hjemskjermen. 

 

Når slike feil o dumme påstander kommer frem, er det viktig å få satt dem på plass. Ja den er kjappere enn den på iphone 6, men det er ikke umulig og det er heller ingen ulempe. 

 

 

Hvis du bruker fingeren som er registrert så er det i praksis umulig. Hvis du bruker noe som ikke er registrert , eller som av naturlige årsaker ikke har avtrykk, så sier det seg selv at det ikke er umulig. Påstanden var ikke at det var en ulempe, men at det var uvant.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Her er det ikke snakk om å ta ting personlig i det hele tatt. Her er det folk som påstår at det er umulig å ikke låse opp telefonen uten å gå rett te hjemskjermen. 

 

Når slike feil o dumme påstander kommer frem, er det viktig å få satt dem på plass. Ja den er kjappere enn den på iphone 6, men det er ikke umulig og det er heller ingen ulempe. 

 

 

Hvis du bruker fingeren som er registrert så er det i praksis umulig. Hvis du bruker noe som ikke er registrert , eller som av naturlige årsaker ikke har avtrykk, så sier det seg selv at det ikke er umulig. Påstanden var ikke at det var en ulempe, men at det var uvant.

 

 

Da burde du ha formulert deg bedre.

 

"Inntrykk: Umulig å bruke hjemknappen til å sjekke varsler, bare låser opp telefonen."

 

just saying :p

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

 

 

Legger dere ikke inn flere fingre? Legger inn begge tomler, begge pekefingre og den siste bruker jeg til å legge inn høyretommel på nytt med litt fuktighet for å øke sannsynligheten for at jeg klarer å låse opp selv når tommel eller sensor er en smul fuktig.

 

Vi kan altså ikke bruke hjem knappen til å vekke (slå på skjermen lengre) samme hvor raskt vi trykker på den ?

Inntrykk: Umulig å bruke hjemknappen til å sjekke varsler, bare låser opp telefonen.

 

Er ikke det litt dumt.

Det er ikke umulig, så dette er jeg litt lei av å høre.

 

Alt du trenger å gjøre er å bruke negla, eller bruke av/på knappen :O eller faktisk bare trykke helt i kanten.. uff det er vanskelig sant :p?

Eller bruke tåen.

Jeg har ikke negler forresten. Bruke av/på knappen er mindre brukervennlig.

Tåpelig svar på det faktum at det blir med ett et "hakk" i brukervennligheten kontra med min 6er.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke umulig, så dette er jeg litt lei av å høre.

 

Alt du trenger å gjøre er å bruke negla, eller bruke av/på knappen :O eller faktisk bare trykke helt i kanten.. uff det er vanskelig sant :p?

Eller bruke tåen.

Jeg har ikke negler forresten. Bruke av/på knappen er mindre brukervennlig.

Tåpelig svar på det faktum at det blir med ett et "hakk" i brukervennligheten kontra med min 6er.

 

 

Det er ikke værre enn å trykke på kanten av knappen. Det er absolutt ikke noe hakk i brukervennlighet, da er dette din egen og personlige mening og generelt.

 

"Touch ID" er en måte å låse opp telefonen din på! Ikke bare åpne telefonen og ikke komme rett inn. Sammenlignet med "slide to unlock, "face unlock" osv. Det er en måte å komme rett inn og ikke bare på låseskjermen.

 

Her er det snakk om generelt og ikke personlige meninger. :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...