Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt f utrolig. 1 dag ferdig og de har enda ikke klart å sende mobilen min.. tragisk service. Kan man ta å lage sak mot telenor? Har mail der det står 1-3 virkedager og tru meg, dette klarer de IKKE. Sender de den på m,andag er den ikke her før onsdag. Og da er vi på 4 virkedager. Det at dem ikke sender ut på lørdager er også helt idiotiskt. Telenor kommer bare med utrolig dårlige unskyldninger som "vi har så mange bestillinger" BULLSHIT! netonnet,komplett,dustinhome osv har dette vær eneste dag nesten og de klarer seg veldig bra. Uff. Da blir man telefon løs og alarm løs helt fram te onsdag-fredag neste uke. Helt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Nei det gjorde jeg ikke. Bestilte 6s Space Gray 64GB

 

Hvor bor du? Jeg bor i Bergen og jeg ser at 6s 64GB rose gold er 13-15 oktober levering på.

Bor i Grimstad. Tipper den kommer inn via Kristiansand hvis de sendes fra Nederland eller lignende. Rose Gold er 20-22 for meg her. Dårlig plassert bosted, tydeligvis!

Lenke til kommentar

Dere burde vel ha noen års erfaring på at forhåndsbestillinger sjelden er fremme på lanseringsdagen nå.

 

Slik er det alltid.

 

Slik burde det ALDRI være når leverandøren sender beskjed te kunden at den er på lager til deg nå og sotte av og er klar om 1-3dagers levering i postkassa. Her er det KUN leverandørs feil.

Lenke til kommentar

Slik burde det ALDRI være når leverandøren sender beskjed te kunden at den er på lager til deg nå og sotte av og er klar om 1-3dagers levering i postkassa. Her er det KUN leverandørs feil.

Hvis leverandøren tolker det som 1-3 dager fra lanseringsdato, så har de god tid på seg enda. Eneste måten å garantere seg en enhet på lanseringsdagen er å møte opp i butikk.

Lenke til kommentar

 

Slik burde det ALDRI være når leverandøren sender beskjed te kunden at den er på lager til deg nå og sotte av og er klar om 1-3dagers levering i postkassa. Her er det KUN leverandørs feil.

Hvis leverandøren tolker det som 1-3 dager fra lanseringsdato, så har de god tid på seg enda. Eneste måten å garantere seg en enhet på lanseringsdagen er å møte opp i butikk.

 

 

1-3dager er fra du bestiller den. Er derfor folk allerede har fått sin fra telenor da de bestillte 6-7okt

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med bruk av dbrand skin på iphone?

 

Jepp! Funker meget bra! Litt vanskelig med hårføneren, men er nøye går det helt fint. Har derimot ikke testet den nye versjonen som dekker til hele telefonen, men baksiden og inni antennebåndene er greit å få til. Begge versjoner følger med når du bestiller, om jeg husker rett. Har litt skins igjen jeg vurderer å selge sammen med min iPhone 6.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med bruk av dbrand skin på iphone?

 

Jeg hadde dbrand på min iPhone 5. Funket veldig greit!

 

 

 

Noen som har erfaring med bruk av dbrand skin på iphone?

 

Jepp! Funker meget bra! Litt vanskelig med hårføneren, men er nøye går det helt fint. Har derimot ikke testet den nye versjonen som dekker til hele telefonen, men baksiden og inni antennebåndene er greit å få til. Begge versjoner følger med når du bestiller, om jeg husker rett. Har litt skins igjen jeg vurderer å selge sammen med min iPhone 6.

 

 

Hvilken skin-type/farge hadde dere?

Lenke til kommentar

6 timer med 6S:

- Kult med 3D Touch - overraskende hvor hardt en skal trykke for å "poppe".

- Kjapp som fy.

- Det er en iPhone, føler ikke det er så mye endret...

- Er den verdt prisen......tja....jeg har jo råd uten å bekymre meg, men føler kanskje det er lite som skiller fra 5Sen.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

6 timer med 6S:

- Kult med 3D Touch - overraskende hvor hardt en skal trykke for å "poppe".

- Kjapp som fy.

- Det er en iPhone, føler ikke det er så mye endret...

- Er den verdt prisen......tja....jeg har jo råd uten å bekymre meg, men føler kanskje det er lite som skiller fra 5Sen.

 

"men føler kanskje det er lite som skiller fra 5Sen."

 

Alttså... er en hel haug som har endret seg siden 5s. Men mesteparten er utseende, å indre og ikke så mye på OS men litt der å.

Lenke til kommentar

 

Hvilken skin-type/farge hadde dere?

 

 

 

Hadde en kombinasjon med mahogny og hvit vanlig blankt skin oppe og nede. Så utrolig stilig ut i mine øyner :)

 

Edit: Den blir betydelig mindre glatt, om man føler det er et problem.

Endret av Enojo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...