Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer fra Android universet. Men kjøpte iPhone 6 tidligere i år for fruen og jeg trengte ny telefon. Sa til henne hu skulle få iPhone 6 billig for det var det hun ville ha. Og så skulle jeg ha den på prøvetid før jeg bestemte meg for om jeg skulle bli på android banen. Men ble nyfrelst. I dag fikk jeg min iPhone 6S Pluss i posten. Har brent unna batteriet som kom pre-loaded (heavy download av hi-fi på tidal via fiber). 

Men ellers superfornøyd med telefonen. Den er jo snappy som bare svarte faen. Fatter ikke går fortere å switche mellom youtube via telefonen enn pc'n (kanskje nyere Wi-fi standard på kortet i iPhone enn på mitt Z97 hovedkort som også har AC vel å merke).
Litt uvandt med størrelsen. Men er bare back knappen på safari som jeg ikke får teken på med en hånd (stor i nevene).

For å snakke skin/etui. Jeg hadde lenge lyst på dbrand. Men føler vekten til Plus er så solid. At jeg kanskje føler litt mer for etui. Liker den offesielle skin deksel serien til apple. Men er i den posisjonen at jeg ikke tror noe tynt etui kan hjelpe telefonen uansett om uhellet skulle være ute. Hvordan er dbrand på grip? har gold av iPhone så tenkte svart skinn på hele baksiden og så titanium black front. Har i prinsipp ikke problem å holde telefonen med en hånd, men er det litt mer å hente på skinn skin fra dbrand?

Takker for all hjelp :) Kan også svare på spørsmål om det skulle være noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter erfaring kommet grip på dbrand litt an på hva slags design du velger. Med maghogny har de prøvd å etterligne litt treet er på virkeligheter, det hjelper på. Dessuten er det litt mer røft enn glatt aluminium, så klart. Liker også godt skindekslene til Apple, og bestilte et i Midnight Blue til min 6s i går. Liker godt å ikke ha noe form for etui/case (lever farlig, haha), men greit å ha om man vet det er større mulighet for å miste den osv.

Lenke til kommentar

Er det ikke veldig lett at den løsner i skjøtene / kantene når den kun er festet med varmluft og "lim"?

Min løsnet etter 9-9,5 måneder ca. Men jeg må ha på en eller annen måte klart å dytte noe innunder, slik at den ene kanten løsnet. Vet fremdeles ikke hvordan det skjedde, men jeg var klar for å kjøre iPhonen naken et par mnd før jeg fikk min iPhone 6S. :p

Lenke til kommentar

Drukner kanskje litt i liveoppdateringer fra pakkesporingene, men forsøker meg.

 

Har en USA-kjøpt iPhone 6 som hadde halvmåne-probleme, ble fikset på garanti i august. Ser nå at det har blitt litt halvmåne igjen. Utvider Apple garantien på den utskiftede delen, eller er jeg SOL?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Fy faen. Telenor har ikke klart å sendt den ut enda.. Selvom jeg betalte den på torsdag kveld.

 

Slapp av du er ikke eneste. Sliter med det samme selv. Og idag ringte jeg de og klagde.. og guess what.. "da er du blitt satt i kø til neste gang vi får den på lager" .. HVA F I H? Da sender du f ikke til kunden din og sier "Din nye iPhone 6s Plus er på lager!".

 

Dette er super lavmål fra telenor og e blir bare mer og mer sinna på de idiotiske unskyldningene deres. Er ikke denne sendt på Mandag kan de jaggu med tenke seg at de skal få høre hele remsa og mer! Kunne hatt denna på fredag jeg, men "stolte" på telenor at de ville få sendt den ut de 2 neste dagene men nei da. 

Lenke til kommentar

 

EDIT: Bestilte black titanium... Skikkelig 'stealth'-look. :)

 

Jeg bestilte karbon, men angrer litt nå. Tror muligens jeg heller ville valgt titan eller skinn. Hadde vært fint om du kunne lagt ut noen bilder når du får det! :-) 

 

 

Skal prøve på det. :) Min 6S klargjøres også til sending nå.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...