Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

 

 

Da har jeg gitt opp håpet om at Djuice sender den ut idag, og jeg hadde hatt den muligens mandag. Nå sendes den nok ikke før mandag, og jeg mottar den onsdag! Men den som venter på noe godt (gøy) venter ikke forgjeves :)

Djuice sender den ikke ut før mellom 17-18 hvis de sender den ut.

Hvorfor så seint? I e-posten jeg fikk sto det at den skulle sendes ut i løpet av 1-3 dager.

 

Han mente nok kl.slett :)

 

Men de sender ut iløpet av 1-3 virke dager. Lørdag og søndag regner ikke som virkedag, derfor tenker jeg den blir sendt mandag om jeg ikke hører noe mellom 17-18. Men har ikke fått sporingsnummer eller noe enda så det spørs om det skjer noe idag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herrefred så mye styr... Nå gikk komplett.no tom på lager uten at min ordre ble sendt ut... Så da blir det bestilling via apple.no, de opplyser i alle fall om en leveringstid som er før komplett.no får det på lager... 

 

Sånn virker det som om Komplett har drevet i mange år... utrolig useriøst.

Lenke til kommentar

Noen som kan være snille å ta et SS av hjem skjermen deres?

 

Noen få ting jeg vill skal være på denne skjermen... ha alle ikonene på hjemskjermen slik at det er enklere for meg å lage wallpaper til min telefon osv.

 

Skal lage litt kule shelves eller icon wallpapers.. så derfor vill jeg ha alle ikonene på hjemskjermen oppbrukt på SS'et :)

 

Her: http://i.imgur.com/rjwaN3b.jpg

Lenke til kommentar

 

Noen som kan være snille å ta et SS av hjem skjermen deres?

 

Noen få ting jeg vill skal være på denne skjermen... ha alle ikonene på hjemskjermen slik at det er enklere for meg å lage wallpaper til min telefon osv.

 

Skal lage litt kule shelves eller icon wallpapers.. så derfor vill jeg ha alle ikonene på hjemskjermen oppbrukt på SS'et :)

 

Her: http://i.imgur.com/rjwaN3b.jpg

 

 

Takker, glemte å skrive 6s+ :p

Lenke til kommentar

Til de av dere med 6S, er det ikke irriterende at telefonen låses opp bare man trykker på hjemknappen? Rekker man å sjekke låseskjermen i det hele tatt?

 

Nei man gjør ikke det, men hallo.. er ikke værre enn å bruke en anna finger om man skal sjekke notifikasjoner eller bare trykke på av/på knappen :O hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrefred så mye styr... Nå gikk komplett.no tom på lager uten at min ordre ble sendt ut... Så da blir det bestilling via apple.no, de opplyser i alle fall om en leveringstid som er før komplett.no får det på lager... 

 

Da har jeg gjort som deg, avbestilt fra komplett.no og bestilt via apple.no. Ser ut som de klarer å levere raskere.

Lenke til kommentar

Ah, pakken min ble selfølgelig forsinket på den lange turen fra Alnabru til Ulvøya. Ikke mindre enn fjerde gang på rad dette skjer, noe som er mildt sagt imponerende. I tillegg reiser jeg til Stavanger i kveld, så må plukke den opp mandag morgen. 

 

Du burde være glad din er sendt! Min er enda ikke sendt og forventer ikke at m,in er i posten her før torsdag+ med denne utrolig trege servicen til telenor :/

Lenke til kommentar

Hm, jeg bestilte 6s 64 Gb Rosegull tidlig tidlig i natt, før kl 02:00. Min leveringstid har faktisk flyttet seg "feil vei", til forventet levering 19-21 Okt. I natt var den 16-20 Okt, om jeg husker riktig.

Ja, du sa i går at din var 16-20 oktober igår. Rart, min er gått ned fra 16-20 oktober til 12-14 oktober.

Lenke til kommentar

 

Hm, jeg bestilte 6s 64 Gb Rosegull tidlig tidlig i natt, før kl 02:00. Min leveringstid har faktisk flyttet seg "feil vei", til forventet levering 19-21 Okt. I natt var den 16-20 Okt, om jeg husker riktig.

Ja, du sa i går at din var 16-20 oktober igår. Rart, min er gått ned fra 16-20 oktober til 12-14 oktober.

 

 

 

Nyttet tydeligvis ikke å være tidligst ute  :dontgetit:

 

Bestilte du også samme modell som meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...