Gå til innhold

Nå får Nintendo 3DS nok en nyutgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GameBoy Advance hadde normal, SP og Micro. SP fikk også en oppgradering på skjerm som ga veldig mye bedre lys (som visstnok var bare lansert i Amerika). Bare litt pirking på det.

 

Ellers liker jeg veldig hva de gjør med denne. Liker godt fargekodene på SNES kontrolleren. Den nye "circle-paden" er ikke så veldig mye brukt, men dersom den kan bli satt til hovedstikke er jo det bra for venstrehendte.

Lenke til kommentar

Det blir siste 3DS før de oppdaterer til "next gen". Trist, men forståelig at de gjør xenoblade eksklusivt til nye 3ds og lager dermed skille i markedet.

 

Tviler på at bumpen i cpu/gpu er så stor, fortsetter nok å bruke 45nm..

 

Forstår ikke hvorfor de ikke implementerer dagens teknologi? dualcore ARM, living in the 90s..

Lenke til kommentar

Det blir siste 3DS før de oppdaterer til "next gen". Trist, men forståelig at de gjør xenoblade eksklusivt til nye 3ds og lager dermed skille i markedet.

Er jo alltid en mulighet for at gamle 3DS ikke er kraftig nok for Xenoblades. Tror ikke de gjør det eksklusivt bare for å trolle.

 

Lover bra, den der. Vi får se hva prisen blir. :)

Prisen i Japan er den samme som gamle 3ds og 3ds xl. Regner med de legger seg på samme linje i Norge.

Håper det, men du glemmer at Norge har syke avgifter. Hadde ikke vært overraskende om den ble langt dyrere i Norge.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor de ikke implementerer dagens teknologi? dualcore ARM, living in the 90s..

 

Fordi det er grisebillig og strømeffektivt. Det er ikke noe poeng i å gjøre noe med en eksisterende plattform etter tre-fire år om det gjør det dyrere å produsere enhetene og det samtidig splitter markedet for hvilke spill som kan kjøre hvor. Inkompabilitetsproblemer på kryss av hardwareversjoner er verken utviklere og eiere definitivt ikke tjent med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For en horribel design! De kunne i det minste prøvd å lage den litt penere...
Jeg står over og venter heller på neste generasjon. Dette var særdeles skuffende for min del. Det styggeste var de grelle fargene på knappene og de veldig synlige putene rundt skjermen. Jeg håper den neste generasjonen ser betraktelig penere ut.

 

Den originale Nintendo 3DS ser veldig mye bedre ut.

Endret av StigtriX
Lenke til kommentar

Dette kommer ikke som noen stor overraskelse egentlig. Nintendo har jo gjort dette flere ganger før.

Blir spennende å se om New 3DS kommer til å ligne mer på GBC eller på DSi. Til å begynne med var det en del spill som kunne kjøre på både GB og GBC, men etter hvert kom det mange spill som kun fungerte på GBC. DSi endte derimot opp med et veldig lite knippe DSi-eksklusive spill.

Det at Nintendo allerede har annonsert Xenoblade til New 3DS kan tyde på at de har litt større ambisjoner for den enn de hadde for DSi, men vi får vel bare vente og se.

Inntil videre tror jeg at jeg holder meg til XL-en min. :)





Lenke til kommentar

Dette kommer ikke som noen stor overraskelse egentlig. Nintendo har jo gjort dette flere ganger før.

 

Flere ganger? Har de gjort det flere ganger enn med GB->GBC?

 

EDIT: Og der leste jeg innlegget ditt en gang til, selvsagt også DS->DSi :p

Endret av Zerqent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...