Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egerntlig er jo SO3 litt "overflødig" når det er egen Hardware chan på mirc...

 

Gjør ikke noe for meg at det er en SO3 her, bruker den jo litt selv hehe, men det er noen som er på HW forumet bare for å poste her virker det som, og det er ingen som setter forbud ved det så skriv i vei :)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Nei so3 er ikke overflødig.

Som du kanskje har fått med deg drives ikke #hw.no av hardware.no, men av en gjeng overfølsome idioter som tar seg selv alt for selvhøytidelig. Resultatet er at mange glupe personer blir kastet ut av kanalen rett og slett fordi operatørene føler seg truet av deres enorme intellekt.

Slikt skjer ikke (så ofte) på hardware.no. Mao, det er en mer rettferdig arena for kommunikasjon med likesinnede.

Jeg har talt.

Lenke til kommentar
Jeg er sulten, har ikke spist frokost. Så jeg må nok fikse meg noe fòr snart. Må trille litt vekk fra bordet om jeg skal spise though. De er redd for smuler og cola i tastaturet, det er bare godt.

hehe, alle klager når de kommer på kontoret mitt her på skolen, fordi ALLE har fått beskjed at spising og drikking ved tastaturet er NO!NO!, og her sitter jeg altid med no mat og en cola :p

 

Skolelinux er mojjo ;)

 

Hmm, vi kjøpte nettopp 15 laptoper, men altså.. 1.3 ghz Celereon M cpu er da ikke mye å skryte av.. *sutreq*

Lenke til kommentar

.. Tusen takk!

 

Aprilia Af1 Futura ( forgjengeren til dagens rs125 ) med rundt 25hk.

Kjøpt for 5k, riper i kåper etc, trenger lakk, ligger i deler, litt småfiks. Mangler tennspole og stempel..

Egentlig ganske billig.. riktig nok en 92 mod, men for en 1993 mod rs, som er strøken skal de ha 28k..

 

Er bare 14 år, nå har jeg 2 år på og få den strøken..

 

Bildet er for og illustrere hvordan type sykkel jeg har kjøpt.. Min er nok ikke på langt nær så fin..

Min skal være svart! ;)

 

Nice bike :)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...