Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker tydlig at det er en stund siden jeg var her. Er vel en uke siden eller noe.

Og dette med stenging av so3 skremmer meg. Hva skal jeg gjøre de dagene jeg er syk, de dagene jeg trenger urelevant hjelp og når livet er bedritent?

Den siste uke er brukt på skole, kjæreste og venner. Jeg fant ut at jeg satt her for mye, med opp til 60 poster om dagen en periode, og at brunfargen fra i sommer falmet bort bestemte jeg meg for å titte ut i den store vide verden. Jg brukte faktisk 4-5 dager før jeg var helt borte fra so3/forumet i nå 6-7 dager tilsammen trur jeg. Hvis jeg kan det, da kan alle det. Bare prøv folkens, om det er så at dere ikke får stikki ut til noen fordi de er opptatt. gå til butikken (den som er lengst unna, men likevel mulig å rekke med apostlenes hester.) og kjøp dere en poweraid eller iste. Det er godt for sjel og kropp.

Men må si at hvis so3 stenges vet jeg ikke hva jeg skal gjøre de dagene jeg trenger å poste i en tråd som dette. For meg er det blitt en nødvendighet at jeg har en tråd hvor det er folk som kjenner meg igjen, hvor (nesten) alle er blide mennesker som jeg kan poste hva jeg il til om livet mitt. Det er deilig når dettrengs. Og hvis denne posten stenges ender det mest sannsynlig opp med at det blir mange unødvendige poster ellers på forumet i løpet av en dag, og det blir enda mer slit for moderatorer og moderere.

Derfor, min stemme går for å holde so3 levende. Det trengs. Spesielt i de tider man virkelig trenger folk so gidder å ihvertfall late som om de bryr seg ved å svare en og hjelpe en, eller når en er syk.

 

Takk for at dere leste dette innlegget. Håper ikke det blir mitt siste i so3. so3 er verd så mye mer enn oldies som krangler om fjortisser. Det er dere selv som klager og oppfører dere som fjortisser.

natta.

Lenke til kommentar
Enig, men jeg syns det er graeit at nye kommer til bare de oppfører seg!

 

har inge tanker om å stikke enda, har hengt her lenge og vil da gjerne bli :)

Problemet ligger vell helst i at de fleste 14 år gammle gutter klarer ikke å oppføre seg...men vi har jo noen som klarer det...

 

Vet ikke helt jeg, blitt mye "lort" her i det siste...

men hvem er jeg til å kritisere...?

Regnes vell som en av de "nye brukerene" jeg også :shrug:

Lenke til kommentar

Skal på klassetur snart, på fjelltur :(

 

Vi må være på skolen i 3,5 timer før vi skal dra(tog) og ikke gjøre noe, vi skal ikke ha noen fag... :shrug:

vi skal gå en 3,5 mil tur, hehe tror ikke at det er så mange som er så god form(fjellgåing)

Da blir jeg borte i ... 2 dager :cry:

 

 

Tenk deg om HalTan :yes:

 

 

Synest det er mange useriøse folk på forumet for tiden, f.eks de som driver å poster de reklamene om gratis SMS, og f.eks. Gullfisken med de smiliene i CS kategorien :no:

Lenke til kommentar

I dag blir jeg hjemme fra skolen. Litt dumt egentlig, for vi har engelsk prøve i dag. Akkurat nå sitter faktisk de andre og har prøven .. :D .

Jaja.

Kommer nok til å lære mer engelsk av boken jeg skal begynne på nå enn jeg kommer til å "lære" resten av skoleåret. :-/

 

Og ja, det blir nok noe "trening" innimellom også.

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...