Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ganske meningsløst å bastant "forlate" forumet. Det er da fullstendig mulig å ikke henge her om man ikke vil det, og så kan man henge her igjen om man føler for det.

 

Vi trenger ingen farvelseremoni.

Folka som har dratt har ALLTID prøvd å skape blest om at de drar og de lykkes hver eneste gang. "Å vi synes så synd på de...blalblabla...vi må få de tilbake..blablalba..."

Nei spar meg...la de dra. Demmes tap.

 

 

Men nå skal jeg dra...:p

Kos dere folks =)

Lenke til kommentar
Det er ganske meningsløst å bastant "forlate" forumet. Det er da fullstendig mulig å ikke henge her om man ikke vil det, og så kan man henge her igjen om man føler for det.

 

Vi trenger ingen farvelseremoni.

Hei, ser jeg ikke har fått stengt kontoen enda, så da kan jeg vel fremdeles svare på noe av dette.

 

Grunnen til at jeg vil ha kontoen stengt, er at det setter en begrensning for MEG SELV, jeg protesterer ikke for noe, eller mot noe, jeg bare setter en begrensning for meg selv. Å henge her har gått ut over soving, skolearbeid, samt mye annet. Dersom jeg ikke har muligheten til å poste, poster jeg ikke. Simple as that. Jeg poster heller ikke "avskjed" her for å skape hverken blest eller protest (jess, det rimte), jeg poster det her for å si hadet til en masse mennesker jeg liker veldig godt, og ikke kommer til å ha uten videre kontakt med fremover. Er det noe galt i det? Synes det er ganske tåpelig av enkelte å trekke slutninger slik enkelte her gjør. b-real: Jeg har aldri "blitt borte" på samme måte før, ja, jeg protesterte mot møkk i so3 en gang i tida (med en del andre), noe som viste seg å funke j*vlig bra. Dette, derimot, er ingen demonstrasjon.

 

Vi snakkes. :)

Lenke til kommentar
Sånn. Da er forespørsel om kontostenging sendt til forumstyret. Har funnet ut at jeg rett og slett bruker for mye tid på dette stedet, ikke personlig ment. :)

 

Kos dere alle sammen! En spesiell hilsen til alle jeg har kommet litt nærmere i sømmene, ta vare på dere selv! Kanskje spesielt til dere som har gitt utrykk i det siste for at dere ikke har det så alt for lett, jeg lover dere at det tar seg opp (klisjè, jeg vet). Prøv å nyte livet i mellomtiden, om det så går ut på å spamme en tråd på Verdensveven ;), ønsker dere all lykke fremover. Det gjelder for øvrig dere andre også, lykke til videre! Jeg ønsker dere alle lykke til på reisen og blablablabla [fyll inn sentimentalt preik du kun ville hørt i en gjennomsnitlig konfirmasjonstale].

 

Takk til alle som har hjulpet meg, takk til alle som har moderert, takk til alle som ikke har hjulpet meg, takk til alle som har vært noen store idioter, takk til ALLE! Dere bidrar alle til å gjøre dette stedet til den unike sosiale kommunikasjonsgrøten den er.

 

 

wave.gif

 

hug2.gifhug2.gifhug2.gif

\o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...