Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Etter ønske så starter vi nå opp forumes første SO, og husk: Spamming her = ban!

 

 

Hva er dette?

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. :)

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass.

 

Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje.

 

Jaja life goes on og greier.

 

Arggh er forsatt forbanna på noe. :grumpy:

Lenke til kommentar
Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass.

 

Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje.

 

Jaja life goes on og greier.

 

Arggh er forsatt forbanna på noe. :grumpy:

Når vi konverterte phpbb så var det xxx antall feil i databasen, så det virker enda som at phpbb slukte litt for mye her en dag. :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeeeeeeee!

 

Endelig nytt forum, ganske stilfullt var det også! (litt tregt nå kanskje, mne det er det sikkert en grunn til) Uansett! SO3 det er bare litt FOR sexy med ny SO nå :) /me skal ut å skate litt på rådhusplassen nå :)

Tja, er greit med litt forandring ja :)

 

Men det virker som om det er litt ustabilt nå da...til tider kommer og går, og url'er som kommer og går også :p

 

Men hvorfor skal du ut å skate a? Er det ikke kaldt ute da?

 

Mora mi måtte jo ta bussen til arendal igår, for hun hadde ikke piggdett :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...