Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håhå! Ser dere noe nytt med meg i dag? :)

Congrats =)

 

Jeg er vist blitt savnet...min kompetanse lar seg neppe erstatte så lett :wee:

 

Men fra spøk til alvår, skal på øvelse i morra. Blir lite søvn er det sagt, og ryktene om berret-løp (den alpeluelignende tingen) som vi kanskje må springe og klare for å få den. Dog, Troppsjefen har sagt at "vi gjør ikke ting på den måten" så det kan hende vi slipper berretløpet, noe jeg håper på, for det er tungt.

Andre folk har liksom kommet fra en 4 dagers øvelse med minimalt med søvn og så blir satt til å pusse våpen og så etter at de var ferdig med det så skulle de ut på en 4-6 timers løpetur :ermm:

 

Jeg skal hjem på fredagen, med mindre at jeg kommer meg hjem, (buss og styr osv...)

Skal overraske madammen og gammlingene :wooot:

 

En sånn ellers? Hva skjer?

Lenke til kommentar

Beretløp ja B|Real, tok det for et par dager siden. En "spesiell" opplevelse so to speak. Måtte løpe gjennom en hinderløype og med en gang det ble litt venting så var det ned å ta 20 pushups. Herlig etter en liten stund. Vi måtte krabbe 40 meter i iskaldt vann for å så krype opp en sanddekt bakke (typ 60% stigning) med nesten alle lem i kontakt med bakken på en gang. HEEERLIG! :D

Lenke til kommentar
Beretløp ja B|Real, tok det for et par dager siden. En "spesiell" opplevelse so to speak. Måtte løpe gjennom en hinderløype og med en gang det ble litt venting så var det ned å ta 20 pushups. Herlig etter en liten stund. Vi måtte krabbe 40 meter i iskaldt vann for å så krype opp en sanddekt bakke (typ 60% stigning) med nesten alle lem i kontakt med bakken på en gang. HEEERLIG! :D

Etterpå er det herlig ja, men når man står i dritten så er det ikke så artig ;)

Men jeg tviler litt på om vi får den. Dahl (Troppsjefen) sa i dag at vi mest sannsynligvis kommer til å ta løpet, men det kan jo bare være for å lure oss...osv..

Hele millitæret er en stor sammensvergelse-maskin :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...