Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Forbanna sutrekopper!

 

"Buhu, hw.no var mye bedre før når det kun fantes leet-peeps her. Hater alle nye n00bsa."

 

Majoriteten av dem som klager henger i søppel, i søppel! Det er greit nok at det finnes grenser her også, men hadde det vært opp til meg, hadde hele den forbanna drittdelen blitt slettet. Forstår dere ikke: det er søppelh*rer som ødelegger, ikke fjortisser som skal ha ny maskin.

 

Rapporter mer! Og vær glad at forumet er så populært som det er!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg stemmer faktisk for at folk må ha et visst antall innlegg med saklig og fyldig innhold. Og akkurat nå så har jeg sinnsykt lyst at postcounten skal komme seg til helsike vekk.

Lenke til kommentar
Forbanna sutrekopper!

 

"Buhu, hw.no var mye bedre før når det kun fantes leet-peeps her. Hater alle nye n00bsa."

 

Majoriteten av dem som klager henger i søppel, i søppel! Det er greit nok at det finnes grenser her også, men hadde det vært opp til meg, hadde hele den forbanna drittdelen blitt slettet. Forstår dere ikke: det er søppelh*rer som ødelegger, ikke fjortisser som skal ha ny maskin.

 

Rapporter mer! Og vær glad at forumet er så populært som det er!

Vel, du har et poeng, hvilket jeg også støtter. Er det slik, så er det slik. Det er lite nytte i å klage. Derfor jeg også gir uttrykk for at det er slik det er, og ferdig med den saken. Postet ikke det jeg postet for å grinebite, men kanskje for å si sånn halvveis ifra at jeg blir bortevekk fra SO3. :) Er en god dose folk jeg liker veldig godt her inne, selvfølgelig også blandt "de nye". Så å legge skylden på en enkeltgruppe blir bare feil. Det blir aldri "som det var i gode gamledager", og jeg er ikke sikker på om jeg ønsker det heller. Ting utvikler seg, slik er det bare, jeg bare luftet noen tanker, det er jo akkurat det SO3 er til. Slik at det er klart: Det jeg sa var aldri noe angrep på enkeltpersoner, bare et uttrykk for at jeg ikke føler meg helt hjemme i retningen dette "communitiet" har tatt, og dermed velger å trekke meg sakte men sikkert tilbake. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis har noe imot enkeltpersoner, eller en gruppe (les: "de nye").

 

Men, da signerer jeg av for kvelden. :) Kozzz.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hahah

 

Det er ikke alle de nye som ødelegger.. eller fjortissene .. det er alle disse JENTENE som har begynt å poste her. Hva er det dere innbiller dere? søppel er ikke for jenter!!11 (med unntak)

Jeg trodde vi jenter VAR søppel, jeg? KVALITETSSØPPEL, that is. :dontgetit:

Show me your nipple and i'll show you mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...