Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan var det her før?

Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant.

"mye mye bedre enn nå" er et gjennomgående fenomen overalt, i alle foraer.

 

En gyllen regel (trist men sant) når det gjelder foraer i vekst er at de etablerte brukerne ender opp med å whine om hvor bra alt var før og hvor få fjortisser det var sammenlignet med nå. Hvis man da går tilbake til den tiden old-timerne likte og lengtet etter, ser man at old-timerne var fjortisser da, og de etablerte brukerne på den tiden whinet om tiden før det igjen. Kvaliteten på et forum går selvfølgelig opp og ned, og alle på forumet mener kvaliteten var høyest og alt var best når de var nykommere. Å whine om det blir bare teit, IMO.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til at So3 har forandret seg drastisk, bare på noen uker. Det er ikke snakk om år. Det er snakk om daglig forandring, i hvert fall slik jeg har opplevd det.

Jeg føler også at det har skjedd et eller annet spesiellt i det siste. Vet ikke om det er en følelse jeg har, men det virker som om hele SO3 forandra seg når B|Real tok et lite farvell... Det optimale hadde kanskje vært (som tidligere nevnt) å få en av de mere kjente til å steppe inn den lille tiden som er. Vikar altså. :)

 

Men nå kubber jeg. Nattinatt, og sov søtt. :) *kos*

Lenke til kommentar
Personlig er jeg både for at tråden skal stenges, og at tråden skal fortsette midlertidig. Dessverre er det ikke helt riktig det du sier, "jorgis".

 

Jeg har lagt merke til at So3 har forandret seg drastisk, bare på noen uker. Det er ikke snakk om år. Det er snakk om daglig forandring, i hvert fall slik jeg har opplevd det.

Enig.

 

Er kanskje redd for at jeg har bidratt med det :blush:

Noen som kan bekrefte, eller avbekrefte det?

Lenke til kommentar

Trist lesestoff dette... jaja... får vel bare sitte her... snakke med meg selv... synge, kanskje... hender jeg tar meg selv i å gjøre det...

Sweet lovely death, i am waiting for your breath... nanananana...

Men ikke steng SO3... morsomt å lese hva dere snakker om...

Snakk fortere... trenger... lese...

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Vel vel... jeg skal bruke PCen helt normalt de til neste fredag, ti dager etter torsdag og sannsynligvis de fleste andre dager.

Hvis denne tråden dør... så får jeg vel i det minste sittet litt mindre på internett. Fem timer om dagen blir dyrt med ISDN fra Telenor.

Snakk! Sna-a-a-a-akk!

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Confessions of a nerds tale...

 

Hva skjer med folkens her? Hehe.

 

Men må si meg enig med endel folk her. SO3 er virkelig laveste av søppel. Å sitte å snakke med andre om altmulig piss hele dagen, fordi man ikke gidder å si det til de "virkelige" vennene sine... Synes generelt hele forumet har blitt kjedeligere, og så er jo ikke jeg akkurat så "gammel" forumbruker heller. Der kan dere se! Shame on you! :)

Lenke til kommentar

Sånn. Da er forespørsel om kontostenging sendt til forumstyret. Har funnet ut at jeg rett og slett bruker for mye tid på dette stedet, ikke personlig ment. :)

 

Kos dere alle sammen! En spesiell hilsen til alle jeg har kommet litt nærmere i sømmene, ta vare på dere selv! Kanskje spesielt til dere som har gitt utrykk i det siste for at dere ikke har det så alt for lett, jeg lover dere at det tar seg opp (klisjè, jeg vet). Prøv å nyte livet i mellomtiden, om det så går ut på å spamme en tråd på Verdensveven ;), ønsker dere all lykke fremover. Det gjelder for øvrig dere andre også, lykke til videre! Jeg ønsker dere alle lykke til på reisen og blablablabla [fyll inn sentimentalt preik du kun ville hørt i en gjennomsnitlig konfirmasjonstale].

 

Takk til alle som har hjulpet meg, takk til alle som har moderert, takk til alle som ikke har hjulpet meg, takk til alle som har vært noen store idioter, takk til ALLE! Dere bidrar alle til å gjøre dette stedet til den unike sosiale kommunikasjonsgrøten den er.

 

 

wave.gif

 

hug2.gifhug2.gifhug2.gif

Lenke til kommentar
Sånn. Da er forespørsel om kontostenging sendt til forumstyret. Har funnet ut at jeg rett og slett bruker for mye tid på dette stedet, ikke personlig ment. :)

 

Kos dere alle sammen! En spesiell hilsen til alle jeg har kommet litt nærmere i sømmene, ta vare på dere selv! Kanskje spesielt til dere som har gitt utrykk i det siste for at dere ikke har det så alt for lett, jeg lover dere at det tar seg opp (klisjè, jeg vet). Prøv å nyte livet i mellomtiden, om det så går ut på å spamme en tråd på Verdensveven ;), ønsker dere all lykke fremover. Det gjelder for øvrig dere andre også, lykke til videre! Jeg ønsker dere alle lykke til på reisen og blablablabla [fyll inn sentimentalt preik du kun ville hørt i en gjennomsnitlig konfirmasjonstale].

 

Takk til alle som har hjulpet meg, takk til alle som har moderert, takk til alle som ikke har hjulpet meg, takk til alle som har vært noen store idioter, takk til ALLE! Dere bidrar alle til å gjøre dette stedet til den unike sosiale kommunikasjonsgrøten den er.

 

 

wave.gif

 

hug2.gifhug2.gifhug2.gif

Forlater du oss? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...