Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.breitlingsale.com/

Originale klokker?

De fleste adresser med ord som cheap, discount og sale i selve adressen kan du garantere er fake - tror du Audi ville laget "cheapaudis.com", eller Siemens " discountsiemensfridges.org"? Eller rayban "cheapestraybans.ru"?

Endret av toth
  • Liker 2
Skrevet

Har flere der i fra. Både skinn-nato, vanlig nato og vanlige reimer.

Har ingenting å utsette på noen av dem. Liker best de i skinn, men det er bare min personlige smak.

Pleier som regel å bestille "Premium Nato" om de har som passer lug width.

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på remene fra cheapestnatostraps?

Har også en premium natoreim, er den jeg er mest fornøyd med av natoreimene jeg har, er min daglige reim. Den robust vevd, men ikke like tjukk/robust som en typisk zulureim. Bra kvalitet, hardwaren på min er tett sydd, så driver ikke å slenger rundt omkring som jeg har opplevd på andre natoreimer. Har 22mm-versonen av Submariner/Bond-reima.

Skrevet

Skulle ha kjøpt meg en Seiko SKX007, hvor er det best å kjøpe (med hensyn til pris og sikkerhet)? Det går tydeligvis ikke ann å kjøpe via Amazon lenger, og jeg finner den ikke hos noen norske forhandlere (jeg regner med at å gå via importør i Norge sikkert vil bli mye dyrere enn det trenger å være).

Skrevet

http://www.longislandwatch.com

Har inne. Seriøs nettbutikk som sender fra statene.

Takker for svar! Kunne jeg spurt et oppfølgingsspørsmål mens jeg er i gang: hvordan er det med toll og klokker? Hvis beløpet blir akkuratt 2000 inkludert fedex-frakt, hvor mye må jeg regne med å betale ekstra?

Skrevet

http://www.longislandwatch.com

Har inne. Seriøs nettbutikk som sender fra statene.

Takker for svar! Kunne jeg spurt et oppfølgingsspørsmål mens jeg er i gang: hvordan er det med toll og klokker? Hvis beløpet blir akkuratt 2000 inkludert fedex-frakt, hvor mye må jeg regne med å betale ekstra?

Du betaler moms og gebyr, så det blir 2000*1,25 + gebyr

Skrevet (endret)

Litt lysten på denne her:

post-147792-0-48852000-1464268030_thumb.jpg post-147792-0-71913700-1464268035_thumb.jpg

Er det noen måte jeg kan finne ut hva en ok pris for den er?

Er en 2005 Eterna Kontiki Chronograf som kun har ligget i eske i 11 år,

hvor alt er orginalt og intakt. 

Endret av wampster
Skrevet (endret)

Litt lysten på denne her:

Klokke1.jpg Klokke2.jpg

Er det noen måte jeg kan finne ut hva en ok pris for den er?

Er en 2005 Eterna Kontiki Chronograf som kun har ligget i eske i 11 år,

hvor alt er orginalt og intakt.

Søk på chrono24

Pen speedmaster inspirert klokke forøvrig.

Endret av kimare
Skrevet

Speedmaster inspirert? Hvilken Speedmaster tenker du på da?

Var ikke Speedmaster som fant opp sub dials meg bekjent.

3139435b_xxl.jpg?v=1

Dersom det er andre produsenter som kom tidligere med denne type design, beklager jeg selvsagt feilinformasjon og er glad for å bli rettledet.

Skrevet

Takk til Archer som tipset meg om Erroyl forrige uke. Det ble en Erroyl Heritage i rosegull, og jeg er utrolig fornøyd. Det var akkurat det jeg var ute etter. 

toxYR7t.jpg

Fp8EfDx.jpg

cJWxBtv.jpg

• Liker 4
Skrevet

Et spørsmål angående springbars. Kjøper dere fra ''skikkelige'' produsenter, eller er det bare å bestille fra bukta? 

Skrevet

Et spørsmål angående springbars. Kjøper dere fra ''skikkelige'' produsenter, eller er det bare å bestille fra bukta? 

Jeg hadde absolutt lagt inn noen ekstra kroner fra din lokale urmaker eller tidssonen(mener på de har). Har mistet en klokke pga dårlig springbar(den var dog ett hakk for lite men dog). Og når kosten i seg selv er så liten så gjør det ikke noe stor forskjell uansett.

Skrevet (endret)

Takk til Archer som tipset meg om Erroyl forrige uke. Det ble en Erroyl Heritage i rosegull, og jeg er utrolig fornøyd. Det var akkurat det jeg var ute etter. 

Pen klokke! Hvor kjøpte du den fra og hva ble totalsummen på herligheten, inkludert mva og slikt?

Ser det går an å handle direkte fra produsentens nettside, men tenkte hvis du kjøpte den fra en annen nettside.

Endret av Xtra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...