Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som fikk med seg klokker under Black Friday?

 

Gleder meg til mandag! Fikk med meg en Seiko Solar, en Raymond Weil og en Baume et Mercier klokke fra utlandet. Jeg angret på at jeg ikke tok med en til klokke da det hadde kun noen få dollar i frakt å si om det var 3 eller 4. Faen altså. Frakten ble altfor dyr. Vel vel, sparte nå over 30k. Nå er de på vei over dammen!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg klokker under Black Friday?

 

Gleder meg til mandag! Fikk med meg en Seiko Solar, en Raymond Weil og en Baume et Mercier klokke fra utlandet. Jeg angret på at jeg ikke tok med en til klokke da det hadde kun noen få dollar i frakt å si om det var 3 eller 4. Faen altså. Frakten ble altfor dyr. Vel vel, sparte nå over 30k. Nå er de på vei over dammen!

 

Hva kjøpte du?

 

Du har selvfølgelig husket å regne moms inn i den besparelsen din?  :)

Lenke til kommentar

 

Noen som fikk med seg klokker under Black Friday?

 

Gleder meg til mandag! Fikk med meg en Seiko Solar, en Raymond Weil og en Baume et Mercier klokke fra utlandet. Jeg angret på at jeg ikke tok med en til klokke da det hadde kun noen få dollar i frakt å si om det var 3 eller 4. Faen altså. Frakten ble altfor dyr. Vel vel, sparte nå over 30k. Nå er de på vei over dammen!

Hva kjøpte du?

 

Du har selvfølgelig husket å regne moms inn i den besparelsen din? :)

Moms regnet med! :)

 

Kjøpte en Seiko Solar SNE393, Baume et Mercier Linea og Raymond Weil Freelancer Mother of Pearl 5670-ST.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å vandre over til den mørke siden, altså jeg vurderer smartklokke om dagen. Alltid holdt meg til mekanisk, men etter å ha automatisert hjemmet en god del de siste månedene ser jeg behovet for å slippe å dra mobilen ut av lomma hver gang jeg får varsel om at noe skjer hjemme. 

 

Tenker mest på Tag h. sin da jeg synes den ser greit pen ut, men jeg er skeptisk til teknologien. Bør en holde seg til tech selskapene eller er tag h. sin god nok? 

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å vandre over til den mørke siden, altså jeg vurderer smartklokke om dagen. Alltid holdt meg til mekanisk, men etter å ha automatisert hjemmet en god del de siste månedene ser jeg behovet for å slippe å dra mobilen ut av lomma hver gang jeg får varsel om at noe skjer hjemme. 

 

Tenker mest på Tag h. sin da jeg synes den ser greit pen ut, men jeg er skeptisk til teknologien. Bør en holde seg til tech selskapene eller er tag h. sin god nok? 

Hvorfor vil du ha/får du varsler hver gang noe skjer hjemme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har begynt å vandre over til den mørke siden, altså jeg vurderer smartklokke om dagen. Alltid holdt meg til mekanisk, men etter å ha automatisert hjemmet en god del de siste månedene ser jeg behovet for å slippe å dra mobilen ut av lomma hver gang jeg får varsel om at noe skjer hjemme.

 

Tenker mest på Tag h. sin da jeg synes den ser greit pen ut, men jeg er skeptisk til teknologien. Bør en holde seg til tech selskapene eller er tag h. sin god nok?

Hvorfor vil du ha/får du varsler hver gang noe skjer hjemme?

Det gjelder såklart ikke alt, men alarm, noen låser seg inn og det ikke er meg, robot vasker/er ferdig og andre ting som er greit å vite:)

Lenke til kommentar

Vil helst ikke vite disse tingene jeg, utenom alarmen kanskje.

Følt meg rimelig overvåket om noen andre i husstanden skulle få vite når jeg låste meg inn.

Syns det er så spess med de foreldrene som har sånn løsning av kollegene mine. 

Som har kamera på 24/7 ved inngangsdøren osv. 

Og det er jo samma for meg om iRoboten er ferdig med å støvsuge kl 11 eller 11:30, jeg er jo ikke hjemme uansett :p

 

Mulig jeg er sær, men foretrekker å bli forstyrret minst mulig av unyttig informasjon, i hvert fall på klokken som jeg går med hele tiden utenom når jeg sover. Mobilen er lettere å legge fra seg. 

 

Men hver sinn lyst, hadde jeg skulle bruke 10-15k på en klokke, vill jeg ikke valgt en som er utdatert etter 3år. 

Jeg er kanskje en konservativ, bitter type :p

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil helst ikke vite disse tingene jeg, utenom alarmen kanskje.

Følt meg rimelig overvåket om noen andre i husstanden skulle få vite når jeg låste meg inn.

Syns det er så spess med de foreldrene som har sånn løsning av kollegene mine. 

Som har kamera på 24/7 ved inngangsdøren osv. 

Og det er jo samma for meg om iRoboten er ferdig med å støvsuge kl 11 eller 11:30, jeg er jo ikke hjemme uansett :p

 

Mulig jeg er sær, men foretrekker å bli forstyrret minst mulig av unyttig informasjon, i hvert fall på klokken som jeg går med hele tiden utenom når jeg sover. Mobilen er lettere å legge fra seg. 

 

Men hver sinn lyst, hadde jeg skulle bruke 10-15k på en klokke, vill jeg ikke valgt en som er utdatert etter 3år. 

Jeg er kanskje en konservativ, bitter type :p

 

Nå bor jeg helt alene, så det er ikke snakk om overvåking heller det at jeg kan vite om noen har låst seg inn når de ikke skal være der, blir som en sikkerhet :) 

 

Dette med vasking er pga den oppfører seg litt random, greit å vite om den faktisk har vasket for dagen og av og til kjører den seg fast osv så da må jeg belage meg på å gå over selv osv. Jeg synes iallefall det er greit å ha den infoen. 

 

Ja dette er litt av mitt problem også, jeg har jo aldri egentlig hatt lyst på smart klokke men er nå litt gira. Blir nok en billigere android versjon for å prøve tenker jeg. 

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å vandre over til den mørke siden, altså jeg vurderer smartklokke om dagen. Alltid holdt meg til mekanisk, men etter å ha automatisert hjemmet en god del de siste månedene ser jeg behovet for å slippe å dra mobilen ut av lomma hver gang jeg får varsel om at noe skjer hjemme. 

 

Tenker mest på Tag h. sin da jeg synes den ser greit pen ut, men jeg er skeptisk til teknologien. Bør en holde seg til tech selskapene eller er tag h. sin god nok? 

Jeg tror du bør gå for en med clean android wear. Se på Huawei watch f.eks.

Hvis du bare vil teste det ut først, sjekk ut noe skrapbillig fra alibaba, jeg har en "Zeblaze Miniwear", og den fungerer faktisk ypperlig, bortsett fra dårlig mikrofon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...