Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

 

Det er fortsatt ulovlig.

Det meste er enten forbudt eller påbudt, og det har ingen sammenheng med rett og galt, eller om det lønner seg eller ikke.

 

Tipper vedkommende er voksen nok til å se hvor forsvinnende liten sjansen er for å bli tatt og gange denne med den eventuelle boten han kan få, for å vurdere om det lønner seg eller ikke å ta sjansen.

 

 

Klart det er galt, om alle skulle gjort dette hadde mange Norske folk mistet jobben sin og sitt levebrød. Det er åpenbart galt på flere "nivå". 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stiller seg ikke veldig populær akkurat, men er jo en ålreit pris. Ville helt klart ikke betalt fullpris for det uret.

Husk også at størrelsen er listet på 43mm, noe jeg ville satt inn i kategorien "større klokker". Så hvis du har et smalt håndledd ville jeg kanskje droppet det.

 

 

Tenkte meg egentlig det ja.. Blir fort litt harry.

Hmm. Har litt lyst på at selve uret er stort, er mer omkretsen på reimen som må stilles inn. Har det veldig mye å si med stort ur tenker du?

Lenke til kommentar

 

 

Ref. mitt tidligere innlegg så takker jeg for svar! Har nå også fått opp øynene for denne lekkerbiskenen. Hvordan stiller Armani seg i klokkeverdenen?

 

 

Hva med en av disse blå kronografene her?

 

 

Mye pent der ja. Likte spesielt denne! Synes om den?

 

Urverket sin side nekter å laste, men ser i urlen at det er en Tissot, det er nok en mye bedre klokken enn Armani. 

Lenke til kommentar

 

Stiller seg ikke veldig populær akkurat, men er jo en ålreit pris. Ville helt klart ikke betalt fullpris for det uret.

Husk også at størrelsen er listet på 43mm, noe jeg ville satt inn i kategorien "større klokker". Så hvis du har et smalt håndledd ville jeg kanskje droppet det.

 

Tenkte meg egentlig det ja.. Blir fort litt harry.

Hmm. Har litt lyst på at selve uret er stort, er mer omkretsen på reimen som må stilles inn. Har det veldig mye å si med stort ur tenker du?

Tja, for min del likestilles det med gullenke rundt halsen og svær beltespenne. Harry, med andre ord. Synes 40 mm er det største som ser bra ut, men det er litt avhengig av håndleddet. Sjekker du ut dyre klokker fra ordentlige klokkemerker (ikke bare designermerker), så er de som regel 40mm og nedover.

Lenke til kommentar

 

 

Stiller seg ikke veldig populær akkurat, men er jo en ålreit pris. Ville helt klart ikke betalt fullpris for det uret.

Husk også at størrelsen er listet på 43mm, noe jeg ville satt inn i kategorien "større klokker". Så hvis du har et smalt håndledd ville jeg kanskje droppet det.

 

Tenkte meg egentlig det ja.. Blir fort litt harry.

Hmm. Har litt lyst på at selve uret er stort, er mer omkretsen på reimen som må stilles inn. Har det veldig mye å si med stort ur tenker du?

Tja, for min del likestilles det med gullenke rundt halsen og svær beltespenne. Harry, med andre ord. Synes 40 mm er det største som ser bra ut, men det er litt avhengig av håndleddet. Sjekker du ut dyre klokker fra ordentlige klokkemerker (ikke bare designermerker), så er de som regel 40mm og nedover.

 

 

 

Hmm, ok. Er ikke så veldig inne på dette med klokker som du kanskje skjønner. Noen forslag til plasser/merker jeg kan lete etter dette som er i samme retning av de klokkene jeg har linket til allerede designmessig? Og som ikke overstiger 4k?

Lenke til kommentar

 

 

 

Stiller seg ikke veldig populær akkurat, men er jo en ålreit pris. Ville helt klart ikke betalt fullpris for det uret.

Husk også at størrelsen er listet på 43mm, noe jeg ville satt inn i kategorien "større klokker". Så hvis du har et smalt håndledd ville jeg kanskje droppet det.

Tenkte meg egentlig det ja.. Blir fort litt harry.

Hmm. Har litt lyst på at selve uret er stort, er mer omkretsen på reimen som må stilles inn. Har det veldig mye å si med stort ur tenker du?

Tja, for min del likestilles det med gullenke rundt halsen og svær beltespenne. Harry, med andre ord. Synes 40 mm er det største som ser bra ut, men det er litt avhengig av håndleddet. Sjekker du ut dyre klokker fra ordentlige klokkemerker (ikke bare designermerker), så er de som regel 40mm og nedover.

 

Hmm, ok. Er ikke så veldig inne på dette med klokker som du kanskje skjønner. Noen forslag til plasser/merker jeg kan lete etter dette som er i samme retning av de klokkene jeg har linket til allerede designmessig? Og som ikke overstiger 4k?

Er det litt sportsaktig klokke med lenke og blå urskibe du ser for deg? Personlig er jeg fan av Seiko, japansk urprodusent som lager alt fra olje til visere selv. Du kan jo kikke på en variant av Seiko 5, feks?

 

Her er noen ur fra seiko:

 

http://www.klokkekongene.no/herreklokker/seiko#s[5][]:&s[7][]:&s[10][]:250&s[3][]:77&ash[3][]:77&rg:&sid:4&h:leftColumn&ics:104&as4_base_selection:YToxOntpOjA7czoyOiI3NyI7fQ::

 

Ellers sikler jeg litt på denne for tiden. Den er noe helt annet enn du har linka til, men ganske unik og ikke langt unna budsjettet ditt.

 

http://www.seiyajapan.com/products/s-sarb017

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ref. mitt tidligere innlegg så takker jeg for svar! Har nå også fått opp øynene for denne lekkerbiskenen. Hvordan stiller Armani seg i klokkeverdenen?

 

Det er ganske stor forskjell på klokkene i den forrige posten din og denne. Hva er du egentlig ute etter? 

 

Armani er ett motemerke. Alt fra motemerker er overpriset. Klokkene har heller ikke særlig høy kvalitet.

 

Finn noe du liker fra ett merke som utelukkende lager klokker. Da skal det mye til for å trå feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...