Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er kvaliteten på remene fra cheapestnatostraps?

Har også en premium natoreim, er den jeg er mest fornøyd med av natoreimene jeg har, er min daglige reim. Den robust vevd, men ikke like tjukk/robust som en typisk zulureim. Bra kvalitet, hardwaren på min er tett sydd, så driver ikke å slenger rundt omkring som jeg har opplevd på andre natoreimer. Har 22mm-versonen av Submariner/Bond-reima.

Lenke til kommentar

Skulle ha kjøpt meg en Seiko SKX007, hvor er det best å kjøpe (med hensyn til pris og sikkerhet)? Det går tydeligvis ikke ann å kjøpe via Amazon lenger, og jeg finner den ikke hos noen norske forhandlere (jeg regner med at å gå via importør i Norge sikkert vil bli mye dyrere enn det trenger å være).

Lenke til kommentar

Speedmaster inspirert? Hvilken Speedmaster tenker du på da?

 

Var ikke Speedmaster som fant opp sub dials meg bekjent.

3139435b_xxl.jpg?v=1

 

Dersom det er andre produsenter som kom tidligere med denne type design, beklager jeg selvsagt feilinformasjon og er glad for å bli rettledet.

Lenke til kommentar

Et spørsmål angående springbars. Kjøper dere fra ''skikkelige'' produsenter, eller er det bare å bestille fra bukta? 

 

Jeg hadde absolutt lagt inn noen ekstra kroner fra din lokale urmaker eller tidssonen(mener på de har). Har mistet en klokke pga dårlig springbar(den var dog ett hakk for lite men dog). Og når kosten i seg selv er så liten så gjør det ikke noe stor forskjell uansett.

Lenke til kommentar

Takk til Archer som tipset meg om Erroyl forrige uke. Det ble en Erroyl Heritage i rosegull, og jeg er utrolig fornøyd. Det var akkurat det jeg var ute etter. 

 

Pen klokke! Hvor kjøpte du den fra og hva ble totalsummen på herligheten, inkludert mva og slikt?

 

Ser det går an å handle direkte fra produsentens nettside, men tenkte hvis du kjøpte den fra en annen nettside.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...