Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

 

 

Opprettet en klubb på PS4, hvis noen vil joine. Rekrutterer både herifra, VG-forumet, EA-forumet og Fvpa.

 

Grunnen til at jeg opprettet en klubb er at jeg er lei av måtte spille drop-ins eller joine en public club hver gang jeg vil spille og de jeg normalt spiller med ikke er online.

 

Jeg kommer til å fjerne alle når vi er ferdige, for å unngå at noen få vil spille uten å egentlig ha en brukbar lagoppstilling. Så jeg spiller hver gang klubben spiller. Har tidligere vært et problem at noen for eksempel vil spille selv om de bare er 2-3, og så er det ingen av dem som vil spille defensivt.

 

Kommer til å ha en gruppesamtale på Skype. Den kan man forlate akkurat når man ønsker det, hvis man synes det er irriterende med alle meldingene som tikker inn. Jeg tar bare kontakt med de jeg har i vennelista når jeg/vi vil spille, hvis det er noen som har forlatt gruppa.

 

En seriøs, men litt original klubb. Kommer ikke til å beholde de verste driblefantene eller folk som lager dårlig stemning, men håper jeg slipper å kvitte meg med noen. Er dessverre ingen selvfølge at man får joine, men kommer ikke til å være veldig kravstor :)

 

Klubbnavn. Watch my Socks (kan evt søke den opp av og til og se om det er en klubb du vil joine)

PSN er Viskris, Skype er viskris.pro

 

 

 

Spille klubb med deg? Din blære.

 

 

 

 

:D

 

 

Lukter svidd bro :w00t::p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har ikke D.no en klubb som så og si spiller hver kveld? Må vel være bedre å joine den enn å spille i en klubb som kun kan spille når du vil og kan.

Akkurat nå er jeg bare i en tysk klubb som har vært inaktiv i en uke. San Lorenzo gikk i oppløsning i går, selv om vi gjorde det veldig bra, og da er jeg bare i den tyske klubben atm. Som mange sikkert har merket så har jeg flere brukere.

 

Jeg bare antar at det er flere som vil joine en klubb nå og da, og kan komme tilbake til når man vil. Jeg ser egentlig ingen ulemper ved å joine en slik klubb.

 

Mulig at jeg har brent noen broer her på diskusjon.no, men gir dette en sjanse siden jeg selv synes at konseptet virker veldig lovende.

Hvorfor ikke finne faste spillere som man spiller med? Virker som du bare joner for å spille. For min del er det viktig å kjenne spillestilen til de man spiller med. Desverre er den mest populære spillestilen døfødt og en spillestil eg ikke er med på. Fart og høye baller er for meg som skjellsord i kirken. Spiller med to faste og vi har samme spillestil

Lenke til kommentar

Jeg bytter stadig klubb, men det er ikke slik at jeg forlater en klubb for en annen bare for å få spilt. Kjenner aldri de jeg spiller med, og grunnen til det er at mine venner irl ikke spiller FIFA og heller ikke interesserer seg for fotball.

Og det er nesten umulig å joine en random klubb som man trives i over tid. Det er så mye som skal stemme. Klubben må holde et ok nivå og spille på en måte som jeg trives med, vi må spille ofte nok, kommunikasjonen må være god osv.

Ofte er det mye drama i klubbene. Jeg vet ikke om det hovedsakelig skyldes at de er unge, men noe som er en gjenganger er at det er britiske klubber. Mindre bråk når jeg spiller med folk fra andre land. Kjefting og krangling, og selv om det stort sett aldri er jeg som får gjennomgå, så orker jeg ikke klubber med så mye negativitet. Man går lei og jeg spiller også dårligere i slike klubber. San Lorenzo (skjermbilde) gjorde det veldig bra, men plutselig rablet det helt for flere av dem og klubben gikk bare i oppløsning. Jeg aner faktisk ikke hva som skjedde.

Jeg trenger ikke å spille med de samme folka over lengre tid for å bli samspilte osv. Jeg spiller ofte CM, CDM eller CB, og det spiller liten rolle for meg om vi nettopp startet opp en klubb eller om vi har spilt sammen i månedsvis. Det som betyr noe er hvordan de andre ønsker å spille, hvor god spilleforståelse de har og hvor gode de er på utførelsen.

Har vært manager for flere klubber, som oftest forumklubber. Da har det vært et problem at vi har vært litt uenige om når det skal spilles. Jeg har ment at man burde være minst fire spillere og minst én må ha en defensiv rolle, mens andre bare vil spille og bryr seg ikke noe særlig om hvordan det går. Og hvis jeg som manager skal vurdere lagoppstillingen (når jeg ikke er med) og avgjøre om de kan spille eller ikke, så blir det fort veldig tydelig hva jeg mener om hver enkelt spiller.

 

Jeg skjønner at det kan være greit å beholde statistikken i klubben, og kanskje sammenligne seg med de andre, men du har uansett din egen totalstatistikk på spilleren din. Dette er ikke en ideell måte å gjøre det på, men noe som jeg tror ville fungert godt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Kan godt joine klubben jeg hvis dere trenger spillere. Spiller i en klubb med kompiser, men pga. at vi jobber forskjellige tider så kan vi i teorien kun spille sammen annenhver uke. Spiller som regel kun Any i klubben (pga. jeg er den som er best forsvarsmessig og god oversikt med de søplespillerne vi får utdelt) men kan også spille CM, CAM, LW/RW angrep etc.

 

PSN: Wangen 

Skype-ID: mojo.wangen

Lenke til kommentar

Kan godt joine klubben jeg hvis dere trenger spillere. Spiller i en klubb med kompiser, men pga. at vi jobber forskjellige tider så kan vi i teorien kun spille sammen annenhver uke. Spiller som regel kun Any i klubben (pga. jeg er den som er best forsvarsmessig og god oversikt med de søplespillerne vi får utdelt) men kan også spille CM, CAM, LW/RW angrep etc.

 

PSN: Wangen 

Skype-ID: mojo.wangen[/size]

Det hadde jo vært flott, det, men prosjektet er off. Fikk med meg mange nok, men liten vilje til å komme igang. Er ikke noe nytt at alle forventer at de andre skal begynne å spille, og så bare joiner man når de andre har startet :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om serverne til EA/Sony påvirker hvor dumme/smarte spillerne dine er? Spiller samme lag med samme oppsett online, og noen kamper er spillerne rett og slett konsekvent ubrukelige på en måte som rett og slett virker bugga. Folk reagerer enda tregere enn normalt og spillervalget fungerer ekstra dårlig. Nesten som det virker som det det ikke er nok ressurser til å styre alle, selv om det selvfølgelig høres veldig snurrig ut. Blir litt satt ut når jeg får frispark mot fordi en spiller jeg ikke selv kontrollerer presterer å stå stille forran motspilleren uten å reagere i det hele tatt, slik at jeg blir dømt for obstruksjon. 

 

Vet dette virker som en rage-post men noen kamper fungerer det helt ok, mens andre virker AIen å mangle Ien. Noen som har samme erfaring?

Lenke til kommentar

Da er jeg offisielt ferdig med det spillet her. Spillet har blitt fullstendig ødelagt av EA. Det kom ut som et helt greit spill, med endelig en ny vri på gameplayet. Selvfølgelig ble det ikke værende der, siden EA skal høre på 12-åringen som sutrer på EA forumet. Patch for patch ble spillet mer og mer likt tidenes dårligste FIFA spill (FIFA 14). Nå er det nærmest blåkopi, men med levende gress som forskjell. Sikk-sakk løping gjennom forsvaret er grunnsteinen til ett hvert angripende lag og det krever nærmest NULL spillforståelse eller ferdigheter for å vinne kamper på dette spillet. 

 

Nå skal jeg melde meg på mestringskurs, slik at jeg for første gang skal klare å ikke kjøpe FIFA 16 ved release. Det er gøy i starten, men det er den samme regla hvert jævla år. Heldigvis har mye av spillgnisten for FIFA forsvunnet de siste par årene, så jeg er ikke like engasjert som tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"An error occured and your Online Stats reporting failed"

 

Er dette her blitt en slags mainstream bug kids bruker når de taper? Kan jo UMULIG være tilfeldig at denne feilmeldingen kun har kommet opp i de typiske kampene hvor motstanderen ville ragequittet, som når jeg har skåret et overtidsmål eller setter mitt femte i nettet.

 

Ikke si at det bare er meg som har opplevd mye av dette i det siste? Vanvittig irriterende.

Lenke til kommentar

Skal ikke være lett å få spilt ferdig en kamp. Altfor mye rage quitting. Jeg har tilgode å rage quit'e i ultimate team eller seasons på FIFA 15. Ligger du under 0-5, så ligger du under 0-5. Da prøver du å score et par mål for å ikke bli totalt ydmyket. Det må da være verre å måtte forlate kampen enn å tape med litt stygge sifre? Flere som stikker så fort de ligger et par mål under.

 

e4e227f3ac94ba9c8e35521947e33fe3.png

Lenke til kommentar

Ser poenga dine. For min del quitar eg av og til kampar fordi eg ikkje har sjangs. Ligg eg under 0 - 4 i 60. minutt, så vil eg heller byrje på ein ny kamp.

 

Rage quit er eit fenomen som eg elskar. Det å spele så overlegent at motstandaren faktisk vel å avslutte sin gamingsession i sinne, får meg til å humre litt må eg innrømme. Har aldri sett på det som ei negativ greie. Det einaste kjipe er vel når ein vinn ein sesong som fylgje av kampen, men mistar jubelscenane.

Lenke til kommentar

Rage quit er mest irriterende i ultimate team, fordi det går utover scoringssnittet på spillerne mine. Kjedelig med rq på 2-0 eller 3-0 når det er mer enn nok tid til å score flere.

 

Jeg skjønner jo at det er kjipt å føle seg sjanseløs og bli knust, det opplever jeg selv stadig vekk. Og jeg husker at jeg pleide å gi meg i slike kamper for mange, mange år siden. Men nå synes jeg det er ekstra ille om jeg både blir rundtspilt, og i tillegg må stikke fra kampen fordi jeg ikke tåler å bli knust.

 

Virker som at mange bare vil sikre seg mot å tape med altfor stygge sifre. Rq man så fort man ligger under med tre mål så kan man jo aldri tape med fem-seks.

 

Fem rq-seire på de seks kampene var litt i overkant. PSV er forresten et digg lag å spille med. 4321 og så setter jeg Wijnaldum som spiss siden de Jong er så treg og klønete.

Lenke til kommentar

En ting jeg hater i FIFA er de som pauser spillet hele tiden, helt til de forventer at jeg logger av eller noe. Med en gang de får ballen trykker de pause og bare lar den stå der. Hadde det vært mulig å knivstikke personer via Xbox live så hadde jeg gjort det med de! :) Fram til det skjer finner jeg bare fram laptopen og er like ille selv. De gir opp etterhvert.

 

Og nå to kamper på rad møtte jeg personer som tydeligvis har søkt etter kamper og så forlatt kontrolleren. Ingen som styrte, og det var bare å score 7-0 eller noe å bare la tiden renne ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...