Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Fytti helvete hvor dårlig Ignite-motoren er. Det er den mest uferdige spillmotoren på markedet. Det finnes ikke et snev av realistiske trekk i den. Både når det kommer til AI-intelligens, kollisjoner, bevegelser, naturlige trekk, INGENTING! Det er vilt at man ønsker en eldre spillmotor på NYE konsoller pga. mangel på utvikling og testing hos de nekene som jobber hos EA. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grønn hver gang jeg rører FIFA 15. Skjønner ikke at jeg kommer tilbake til det. Idag har jeg slitt med EA sine servere. Kastet ut midt i ledelsen.

 

Vet ikke hvor mange klipp jeg har på Xboxen nå som viser hvor teit spillet egentlig er. Noen går i min favør, men de fleste går andre veien føles det ut som. 

 

Det som har irritert mest idag er når mine spillere bommer på nesten åpent mål, mens motstanderen scorer på langskudd fra 40 m når keeper står upresset i mål. Kikker på at ballen går inn.

Lenke til kommentar

Det er for mange problemer ja. De fleste skyldes en elendig spillmotor. Hadde ikke i nærheten av så mye feil når jeg spilte på PS3/X360. Jeg trodde at PS4/X1 skulle gi EA muligheten til å løfte spillet, men isteden valgte de å få inn ting som hår som flagrer, en bane som blir slitt og mål som rister på skudd. Det jeg allikevel ikke fatter er hvordan det er mulig å få keepere SÅ dårlig som de har fått til i år. For i løpet av min tid med FIFA, har jeg ALDRI opplevd så dårligere keepere.

Lenke til kommentar

Pro clubs. Virkelig. Joina en klubb med noen randoms, og vi ble knust. Så kapteinen bestemte seg for å flytte meg rundt til forskjellige posisjoner stadig vekk, bare for å ødelegge kampen for meg. Jeg hadde null snøring på hvor jeg spilte, rett og slett fordi team management ikke viste riktig posisjon. Viste bare posisjonen som jeg startet i. Så jeg løp bare rundt og prøvde å følge pilene, som også er et idiotisk konsept. EA sitter liksom på fasiten og vet hva som er riktig posisjonering. Er så fantastisk lei av å følge de pilene, bare for å få en anstendig match rating. Veldig mange av oss har langt bedre fotballforståelse enn dette.

 

-

 

Spilte nettopp mot han her. Det får være et passende punktum for i dag. Bortsett fra Sneijder som vant ballen oftere enn han prøvde å vinne den, så.. tja:

 

7e60cfc464fe3b0fa66fb7a92974444b.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg spiller på pc. Grafikken er bra og slikt, men det er vanskelig å spille med tastatur. Gjorde det de to første månedene elns. Nå bruker jeg en Sony dualshock3, og det anbefales!

 

Sweet! Vurderer å kjøpe Fifa nå.

 

 

Er det vanskelig å koble/innstallere drivere og slikt for kontrolleren? Eller kan man bare plugge kontrolleren inn i PCen og tut og kjør?

Lenke til kommentar

Du må ha en driver og et program, men det er ikke vanskelig. Brukte under 10min på det. Du bør sette den på xbox 360 kontroller, da fungerer alt på den i mye flere spill inkl fifa. Vibrering, pauseknappen osv. Jeg er ikke hjemme, men kan skrive hva programvaren og driveren heter når jeg kommer hjem hvis du vil

Lenke til kommentar

Noen innsigelser på at Marseille er det desidert beste laget i seasons? Ikke sluppet inn mål som følge av at stopperne er for små ennå. Hvis jeg ikke bommer helt på feet og inches så er Dja Djedje på RCB bare 173 cm. 85 accelateration og 84 sprint speed. Nkoulou og Fanni er ikke akkurat trege de heller.

 

Veldig greit å ha en spiss som kan man bytte inn ved behov i andreomgangen. Ikke alle lagene som har særlig gode byttemuligheter.

 

a90c31ec2fee4f7e4571403fba033f7f.png

 

27d9ab7169177a1b80cea6358da11933.png

 

Jeg er vel verken god eller dårlig. Praktisk å begynne med seasons langt ut i FIFA-sesongen, så man ikke møter mange av førstedivisjonskvalitet i de laveste divisjonene. Han som spilte med Polen har faktisk 3-1-16 som record, men utrolig nok vunnet to av de tre siste. Jay var litt verre å bryne seg på. Han står med bare to tap på sine første 14 kamper.

Lenke til kommentar

Du må ha en driver og et program, men det er ikke vanskelig. Brukte under 10min på det. Du bør sette den på xbox 360 kontroller, da fungerer alt på den i mye flere spill inkl fifa. Vibrering, pauseknappen osv. Jeg er ikke hjemme, men kan skrive hva programvaren og driveren heter når jeg kommer hjem hvis du vil

 

Btw; Er det lett å finne motstandere på Ultimate Team å spille mot på PC, og er overgangsmarkedet stort og aktivt? Kan jo tenke meg til at de fleste som spiller Fifa har det på PS4 eller Xbox..

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Du må ha en driver og et program, men det er ikke vanskelig. Brukte under 10min på det. Du bør sette den på xbox 360 kontroller, da fungerer alt på den i mye flere spill inkl fifa. Vibrering, pauseknappen osv. Jeg er ikke hjemme, men kan skrive hva programvaren og driveren heter når jeg kommer hjem hvis du vil

 

Btw; Er det lett å finne motstandere på Ultimate Team å spille mot på PC, og er overgangsmarkedet stort og aktivt? Kan jo tenke meg til at de fleste som spiller Fifa har det på PS4 eller Xbox..

 

Det er lett å finne motstandere. Jeg har aldri tenkt noe over at overgangsmarkedet ikke er stort nok, men for eks. Reus mangler jo(for lav pris satt av EA)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha. Spilte en drop-in (gjesp...) og ratingen min var låst i mesteparten av kampen. Eller, den kunne bare gå ned og ikke opp. Vant hodedueller, taklet, intercept'et og spilte egentlig en ganske bra kamp. Null respons. Men når jeg ble taklet et par ganger gikk ratingen ned. Samme da jeg bommet på en pasning eller to. Ratingen løsnet siste 10-15 min og da gikk den litt opp, men veldig vanskelig å få til noe særlig så seint i en drop-in. Endte på 6.1, men skulle kanskje hatt 7.1. Også merket at mål imot ikke alltid får utslag på ratingen når man er keeper. Kan bare spille videre med den ratingen man hadde før målet, som om målet aldri ble scoret.

 

Har spilt co-op med en fra New Zealand i dag også. Et mareritt. Sirup. Skrev på EA-forumet at jeg ikke ville med Barcelona, fordi jeg hadde glemt at de har Mathieu og tenkte at man blir tvunget til å spille med Mascherano sammen med Pique (som heller ikke er så god). Spurte ham om han hadde noen lagønsker, og så sier han Barcelona...

 

Barcelona var ok for meg, men merker at formasjon og spillervalg kan være et problem. 433 (4) med Iniesta som CAM (synes han passer bedre som CM) og Busquets som RCM (bedre som CDM). Jeg ville enten satt opp 4321 eller 41212 (2) (Neymar CAM isåfall). Også spilt med en brite som satt opp Bayern i 4411. Umulig jobb for Lewandowski, Götze på CAM har ikke bra nok skudd og Robbery må lengre fram i banen.

 

Men i hvert fall funnet en ålreit polakk å spille med. 11-0-2 nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...