Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet for å bli. Derfor EA implementerte det i FIFA 15. De ville få orden på markedet (som de ikke klarte grunnet et allerede ødelagt marked). Tipper det vil fungere X antall ganger bedre i FIFA 16 da man slipper at folk bli millionærer på coins. Nå har man tre valg; 1) Spille kamper og tjene coins 2) Trade eller 3) Kjøpe pakker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle kanskje vært forsiktig med å si at Marseille er det desidert beste laget i seasons. Spilt med Egypt og Toronto i går og i dag, og de er nok på samme nivået i hvert fall. Bare glemmer hvilke posisjoner spillerne egentlig har og ser heller på hvor spillerne er best egnet ut ifra hvordan FIFA fungerer. Anbefaler disse lagoppsettene hvis noen vil gi dette en sjanse:

 

d20167e5c9bede2efb1a532345df736f.png

 

 

3081e55c2615ea535ec7e3232282e0c5.png

 

Altidore står med 0 mål på 5 kamper, men vunnet 5/5. Aner ikke hvordan det er mulig å ikke få den over linja iløpet av 5 kamper :p

Lenke til kommentar

Ultimate Team er en skandale på Fifa 15. Kjøpte det her om dagen. Blir DDoS'et ut av kamper jeg holder på å vinne. Og nei, det er ikke serverne til EA. JEG blir disconnecta hver gang jeg går opp i ledelsen eller eier en fyr. Oftest rett etter at jeg har scoret mål. Hele internettet fucker seg når de begynner å sender angrepet med pakkene/requests. Kveler hele linja som til slutt gjør at jeg får DNF..

Lenke til kommentar

 

Laget en episode med Fifa 15 på YT. (om mods ikke vil ha denne her så bare slett den, men siden gamet er fifa så regner jeg med at det er greit :) )

 

Er det kun filmen? Eller har du meget lav fps på spillet?

 

jeg kjører med default settings og tar opp i 60 fps, men er godt mulig det lagget ut noen plasser.

 

Er det noen spesiell plass du tenker på, eller er det gjennom hele opptaket du tenker på ?

Lenke til kommentar

 

 

Laget en episode med Fifa 15 på YT. (om mods ikke vil ha denne her så bare slett den, men siden gamet er fifa så regner jeg med at det er greit :) )

 

Er det kun filmen? Eller har du meget lav fps på spillet?

 

jeg kjører med default settings og tar opp i 60 fps, men er godt mulig det lagget ut noen plasser.

 

Er det noen spesiell plass du tenker på, eller er det gjennom hele opptaket du tenker på ?

 

hele opptaket ja dessverre .

Lenke til kommentar

Dritt lei av online kampene. 5 av 10 ganger så bryter spillet med "error" melding. Ikke at motstander skrur av eller gir opp men rett og slett en feilmelding.Utrolig frustrerende i hvert fall om du spiller en knall match. Problemet kan dukke opp alt fra 5 til 90 minutt. Det igjen gjør at selv om jeg leder så får jeg ikke poeng som ved når motstander trekker seg. 

 

Noen andre opplevd lignende? Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Noe er nødt å være OP for å i det hele tatt kunne score mål. Om det er styrke, pace, balanse, heading, finesseskudd eller langskudd.

 

Er det sånn irl også da? Det trenger ikke å være op. Samtidig som i skytespill så klarer man å drepe fienden, bare at man kanskje må ta flere skudd. Slik burde det være i FIFA også. Ferdigheter burde i hovedsak vinne kamper, men som med alt i livet, så kan flaks også spill inn. Slik FIFA er nå føler jeg flaks betyr like så mye som ferdighetene i seg selv. Det trenger vel ikke enormt mye ferdigheter for å løpe og skyte heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...