Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Kommer Ødegaard til å komme med vinteroppdateringen?

 

Ikke ultimate team i hvert fall. Aner ikke hvordan seasons fungerer, men det er vel tvilsomt der også.

 

Hva baserer du det på?

 

 

Seasons er litt gjetning, siden det er en game mode jeg vet lite om. Ultimate team er fordi han ikke har et kort i en annen klubb. Tviler på at de vil gjøre et unntak og ta ham med. Mulig at han er for ung også, det vet jeg ingenting om.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, drop-ins er så ødelagt. En på mitt lag startet med en 71 rated spiller, kjipt for ham. Siden han ikke fikk spille med sin egen spiller, bestemte han seg for å sabotere kampen. Jeg var naturligvis kaptein og så at spilleren hans var på benken (spillerens navn stemte overens med PSN'en hans). Så jeg byttet inn spilleren hans, så han fikk spille med sin 85 ST. Da fant han ut at han skulle spille seriøst likevel, og scoret to mål. Happy days.

 

Men helt på tampen bestemte jeg meg for å gjøre et nytt spillerbytte. Min spiller var også på benken, selv om jeg spilte hele kampen som meg selv. Så jeg byttet inn min spiller for hans 85 ST. Det betyr at han får feilmelding etter at kampen er ferdigspilt, og mister de to målene han scoret. Hvis jeg bare hadde latt ham fullføre med sin egen spiller, så hadde målene og kampen blitt registrert etterpå.

 

De siste par minuttene spilte han med en spiller som var identisk som min. Mitt navn, mitt utseende, min overall rating. GG, EA. Etter at han hadde scoret de to målene flyttet jeg ham fra ST til LB, slik at det skulle bli registrert at han spilte forsvar (siden vi hadde sluppet inn mål, som gjør at han ikke får clean sheet engang). Men så ombestemte jeg meg, ga ham min spiller og sørget for at han spilte hele kampen forgjeves.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor lang tid bruker det å ta før de oppdaterte lagene etter overgangsvinduet kommer? Jeg tenker å starte en ny karriere, men lurer på om jeg bare skal gjøre de største overgangene selv eller vente til neste oppdatering. Sålenge jeg får de store (Fletcher, Schürrle, Cuadrado, osv.) flyttet over så går det egentilg greit.

 

Alistair McStiffnipple fra Plumber FC til Wanker United er strengt tatt ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Chelsea og RM er da ganske jevngode på FIFA15. Spiller like bra med begge jeg. Naturlig at de møtes ofte da de er populære lag. Velger ofte en/en og en halv stjerne under eller noe, for å få litt variasjon.

 

Forøvrig superirriterende å få 3 skudd i stanga på rad, og så scorer motstanderen på at keeperen ikke rører på seg på en chip når han står så og si ved streken :sleep2:.

 

 

Hvilken divisjon er folk i på sesonger? Sitter fast på 5. div jeg. Gikk kjapt å komme hit, men her står jeg.

Lenke til kommentar

Forøvrig superirriterende å få 3 skudd i stanga på rad, og så scorer motstanderen på at keeperen ikke rører på seg på en chip når han står så og si ved streken :sleep2:.

 

Hvilken divisjon er folk i på sesonger? Sitter fast på 5. div jeg. Gikk kjapt å komme hit, men her står jeg.

Kjenner følelsen. Spilte en kamp med Nederland i går og leder 4-0 til pause. Han klarte å skåre i det 75 minutt og da sluttet spillerne mine å fungere. Han knotet seg til 4-4 med to mål på overtid. Latterlig, men sånn er det av og til.

 

Er i 1.div i vanlige sesonger.

 

Hvis noen har lyst å ta noen co-op kamper så hyl ut :)

Lenke til kommentar

At ratingsystemet i clubs er ødelagt er ikke noe nytt, men 4.0 når man som keeper har sluppet inn ETT mål? 100 % på pasningene og jeg vimset ikke rundt utenfor 16-meteren. Jeg hadde 1 lost på "ball retention" (aner ikke hva det er). Ingen redninger, bare det ene skuddet som gikk inn hvor jeg var temmelig sjanseløs.

 

Endte bare opp med å leave'e før kampen var ferdigspilt, gidder ikke sånt bs. Var ikke bare midlertidig bs heller, stod lenge på 4.0.

 

Da er det vel en viss sjanse for at jeg får bedre rating enn 4.0, hvis man får en fast rating når man rq. Det er også umulig å vite siden EA mener at stolper er bedre enn tallverdier...

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er mye som er galt i clubs, som at ratingsystemet er for dårlig, ting blir registrert feil, man kan sørge for at motstanderen blir helt lammet, man kan spille med en annen spiller enn sin egen, man er nødt til å alltid være kaptein selv i drop-ins for å unngå at en drittunge med altfor mye makt ødelegger kampen osv.

 

Men samtidig er det ofte gøy å spille i et lag med andre folk, i de kampene hvor det ikke skjer store feil fra spillets side. Clubs har utvilsomt et stort potensiale.

 

Jeg begynner å bli lei av å bli dc fra drop-ins pga inaktivitet. Forsåvidt min egen feil, man får jo noen advarsler først. Men det virker så unødvendig å måtte bevege seg litt fram og tilbake når man er keeper, bare for å unngå å bli dc. Jeg var antagelig MOTM, men så snakket jeg med andre folk på laget og glemte å bevege meg. Boom, dc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...