Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

En ting jeg hater i FIFA er de som pauser spillet hele tiden, helt til de forventer at jeg logger av eller noe. Med en gang de får ballen trykker de pause og bare lar den stå der. Hadde det vært mulig å knivstikke personer via Xbox live så hadde jeg gjort det med de! :) Fram til det skjer finner jeg bare fram laptopen og er like ille selv. De gir opp etterhvert.

 

Og nå to kamper på rad møtte jeg personer som tydeligvis har søkt etter kamper og så forlatt kontrolleren. Ingen som styrte, og det var bare å score 7-0 eller noe å bare la tiden renne ut.

Samme skjer med meg ganske ofte. Frustrerende til de grader! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fifa 15 har klikket helt hos meg. Kommer ikke inn på spillet. Står bare å laster ved startsiden. Noen som har vært borti lignende? Spiller på Xbox.

 

Edit: måtte visst bare rense cache minnet.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Det er helt latterlig. Det verste, det VERSTE er at en kan faktisk løpe gjennom midtbanen og forsvaret med kun små justeringer i retningen en løper og AI'ene står faktiskbare å ser på..altså HALLO!?!?, og det som setter sinnet i kok er hvordan spesielt på VP kamper online, at fyren din SAKKER NED når du jager ballfører. Er så forbanna latterlig når du ser fyren snu hodet mot ballfører og jogger 2 meter bak når du har spurteknappen presset INN i kontrolleren.

 

Men faen bra EA fikset slik at vi kan se på gresset hvor det har blitt taklet osv.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Det er Pro Clubs du meiner i forhold til Als? Det er utan tvil det som gjer at den spelemodusen ikkje er mogleg å spele, det meiner no eg. Forsvaret spelar som dei gjer på Beginner-vanskelegheitsgrada. Sjølv om ein brukar secondarypress, så virkar dei redde for ball og motstandar.

 

Eg synest Fifa 15 fungerer fint når ein speler mot kvarandre, det er lite frustrasjon over spelet i seg sjølv når me har kompisspeling. Men Pro Clubs er så vanvittig genial spelmodus, det er berre så synd at den er gjort slik som den er. Lurer på om dei som utviklar spelet faktisk ser problematikken. Det var jo akkurat same greia med den moden i Fifa 14, så eg har lite håp for at Fifa 16 skal vere noko betre.

Lenke til kommentar

Det er Pro Clubs du meiner i forhold til Als? 

 

Nei, i hovedsak drop in's. Som om ikke frustrasjonen over å spille med 10 andre idioter som aldri skal hverken sentre eller holdeseg der de faktisk spiller på banen så skal en få alt det andre på toppen..

 

Ser at mange av de Fifa hardcore YouTube'rne er gått over til PES..lurer på hvorfor.. 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri blir bedre enn middelmådig i FIFA. Jeg blir liggende rundt 5 divisjon og rykker opp og ned. Kampene jeg vinner har jeg som regel god kontroll, men når jeg taper taper jeg som regel med to eller flere mål. Er det noen gode her som er keen på å spille et par matcher og gi meg noen noen tilbakemeldinger om hva jeg gjør feil? :)

Lenke til kommentar

Ååå som jeg hater FIFA. Dominerer kamper, men spillerne klarer ikke å putte på helt klare målsjangser. Så kommer motstanderen får det flaks-skuddet rett i mål. Holdt meg i 3. divisjon en stund, og så plutselig raknet alt og jeg har gått ned til 5. div og sliter tilogmed her. 


Aner ikke hva som har skjedd. Har det kommet noen update som endrer på ting? Spillestilen min (om jeg har noen) har fungert helt fint fram til nå, men så har det bare gått rett til helvete. 

Bare den siste dråpen med selvkontroll som gjør at kontrolleren ikke flyr i veggen. Tror ikke jeg vet om noe i verden som provoserer meg mer enn når man taper i FIFA grunnet teite ting. Ikke rart folk blir seriemordere :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen sier at "ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer". Jeg vil nesten si at ikke alle arabere jukser i pro clubs, men alle som jukser er arabere. "Alle" er naturligvis satt litt på spissen, men det er ikke så langt ifra sannheten.

 

Jeg spilte for en amerikansk klubb som brukte den glitchen som gjør at motstanderen blir helt lammet. Ellers har alle klubber som gjør dette vært arabiske. Sjekker det hver gang jeg har spilt mot noen som gjør dette.

 

Fatter ikke hva de får ut av dette.

Lenke til kommentar

Seier? Vet ikke om den glitchen, så jeg vet ikke hva den gjør eller hvordan den utføres.

 

De vinner kanskje halvparten av disse kampene. De er sjeldent gode, men vet om en araberklubb som jukser og stort sett er i de to øverste divisjonene. Men det er jo ikke noe poeng i å vinne hvis du vet at du har jukset. Kan ikke være mye glede i det.

 

Edit: hehe, fant ut at jeg spiller for #3 på leaderboards, "Hmmm Weedon". Vant 1. div. i min første sesong der, i går. Slapp meg inn selv om jeg spiller CDM med en 83 CAM. Tredje klubben jeg har vunnet 1. div. med. Vunnet 1. div. med en norsk klubb og en britisk klubb før.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...