Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det har noe med at dem å ofre spillmoduser for å få plass til alt. Ettersom PS3 og 360 er en del svakere enn PS4/X1 så blir det vel til at de dropper litt for å gjøre spillet godt også til forrige generasjon. Uansett, det er vel kjedelig å spille på PS360 når spillet er så mye bedre på PS4 og Xbox One.

Lenke til kommentar

EA tjener ikke så mye penger på det skjønner du. Når du kjøper FIFA Points så tjener de mye samtidig som at du ikke kan bruke dem til å kjøpe en spesifikk spiller men pakker som gir deg drittspillere 9.5 av 10 ganger. Så kjøper man endra flere coins fordi man tror man kanskje kan få noe bedre neste gang- Det blir en ond sirkel.

 

Husker da TOTS kom ut med 15k pakker og sånt. Kjøpte alle 10 og gjett hva jeg fikk; OMTRENT BARE BILLIGE DRITTSPILLERE.

 

Hadde ikke fått en eneste spiller over 70k på flere måneder. En eller annen gang før nyttår faktisk. Har sikkert brukt rundt 1m coins på pakker i FUT 13 og FUT 14. Totalt så fikk jeg neppe mer enn 3-4 spillere verdt over 100k. INGEN OVER 300K.

 

Nå har jeg ikke giddet å spille FUT siden mai/juni. Hvis jeg skulle starte igjen på FIFA 15 så skal jeg ikke bruke en eneste krone på å kjøpe FIFA Points.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Det er uansett ditt valg. Mange spiller også bare for å ha det gøy. Det koster ikke mye å få helt greie spillere på FUT.

 

Poenget er vel at det er juks, iht. reglene, om folk kjøper 1m FUT coins. Grunnen er at pakker er mer bingo og om man like så godt kan bare kjøpe coins så blir poenget med pakker borte. I tillegg er det mange som bruker auto-buyer osv. og det er vel der de aller fleste FUT coinsene stammer fra!

Lenke til kommentar

In Pro Clubs, a mode played by some of our most dedicated fans, cheaters use exploits to boost the stats of their in-game avatars known as Online Virtual Pros. In FIFA 14, we’ve been able to make progress in terms of improving security and keeping cheaters out of Pro Clubs. Gamers caught cheating on Pro Clubs will receive a permanent FIFA online ban.

 

 

 

 

Bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere spiller UT

 

Sammen med pro clubs den eneste game mode'en det er noe særlig vits i å spille. Ville vært kjedelig å bare spille clubs hele tida, i hvert fall for meg som i flesteparten av kampene har en defensiv posisjon og derav ikke scorer så mye.

 

Career mode er offline mot cpu, og i seasons er du stuck med fastlåste spilletropper uten noen mulighet til å handle inn nye spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...