Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Nå som jeg har "knekt koden" i Fifa 14 (endelig) og har kommet meg lang oppi første divisjon så forsvarer jeg meg forholdsvis enkelt mot de billige triksene som spamming av lobba throughballs, high pressure og max attack. Jeg får fortsatt juling av og til, men da er det mot de virkelig gode spillerne som spiller på samme måten som jeg, og ikke mot kidsa som bare kan tre ting i spillet..

Etter det jeg kan se vil Fifa 15 bli en ganske lik affære, bare med noen nye oppdateringer, og det er både bra og dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg frå 11 - 13:30, skjedde ingenting?

 

11.15 til 11.30 viser han frem de nye taktikkene? Han bytter bare frem og tilbake fort så ikke rart det ikke funker, men om man ser etter på Liverpool. Så ser man der at det er tydelig at AIen har skrudd på "All In Attack", siden Skrtl står igjen på linjen på slutten av kampen.

Lenke til kommentar

PES mangler så mye. Selv om selve gameplayet er bedre har man alt annet ved FIFA; FUT, Pro Clubs, lisenser og ikke minst så og si alle spiller det.

 

Ang. han bluechampion: Han elsker PES og missliker FIFA. Han hadde vel en rage i fjor på hvor "bra" PES er og hvor dritt FIFA er.

 

PES må uansett løfte alt rundt spillet sitt før de får tak i spillerne. Jeg spiller gjerne et dårligere fotballspill når jeg kan spille med kompiser anyday.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...