Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

t4cf.jpg

 

 

 

Påtide å hype neste FIFA mesterverk nå!

 

Første bekreftelse er allerede kommet.... se se se!!

 

Bpi8HhwIYAAPG5b.png

 

Kjør på.

yey, skandale at de to funksjonene faktisk var tatt vekk i forrige fifa! fifa 14 er det første fifa spillet på lenge jeg ikke kjøpte, spiller enda fifa 13 UT med russer laget mitt og litt wc til tider,still fun, og utrolig mange som fortsatt spiller fifa 13 egentlig, var overrasket når jeg tok det opp igjen for ikke så altfor lenge siden.

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Veldig skeptisk til at de inkluderer gjest igjen. Kan fort bli mye quit'ing og søk etter motstander om det ikke finnes et filter for å unngå å spille mot noen som har med en gjest.

de må bare kjøre på slik som de gjør i cs go, quitter du en competetive match så får du først 30 min ban, så 1 time, 2 timer og så 24 timer og så en uke, da får du ikke lyst til å quitte midt i matchen, meget effektivt.

 

er jo det jeg og alle mine kompiser synes er kjekt med fifa, det å spille lokalt med venner, og ofte innebærer det online med gjest eller en custom tournament(spørs helt hvem jeg spiller med)

Lenke til kommentar

 

Veldig skeptisk til at de inkluderer gjest igjen. Kan fort bli mye quit'ing og søk etter motstander om det ikke finnes et filter for å unngå å spille mot noen som har med en gjest.

de må bare kjøre på slik som de gjør i cs go, quitter du en competetive match så får du først 30 min ban, så 1 time, 2 timer og så 24 timer og så en uke, da får du ikke lyst til å quitte midt i matchen, meget effektivt.

 

er jo det jeg og alle mine kompiser synes er kjekt med fifa, det å spille lokalt med venner, og ofte innebærer det online med gjest eller en custom tournament(spørs helt hvem jeg spiller med)

 

Haha :p

 

Du må da kunne se urettferdigheten i det å spille to mot en. Man må i det minste få opp at folk har med en gjest før kampen starter. Dessverre har jeg veldig liten tiltro til at EA har klart å løse dette på en ordentlig måte.

 

Gjest kan bli det største irritasjonsmomentet på FIFA 15.

Lenke til kommentar

 

 

Veldig skeptisk til at de inkluderer gjest igjen. Kan fort bli mye quit'ing og søk etter motstander om det ikke finnes et filter for å unngå å spille mot noen som har med en gjest.

de må bare kjøre på slik som de gjør i cs go, quitter du en competetive match så får du først 30 min ban, så 1 time, 2 timer og så 24 timer og så en uke, da får du ikke lyst til å quitte midt i matchen, meget effektivt.

 

er jo det jeg og alle mine kompiser synes er kjekt med fifa, det å spille lokalt med venner, og ofte innebærer det online med gjest eller en custom tournament(spørs helt hvem jeg spiller med)

 

Haha :p

 

Du må da kunne se urettferdigheten i det å spille to mot en. Man må i det minste få opp at folk har med en gjest før kampen starter. Dessverre har jeg veldig liten tiltro til at EA har klart å løse dette på en ordentlig måte.

 

Gjest kan bli det største irritasjonsmomentet på FIFA 15.

 

hmm spørs jo helt hvem jeg spiller med, men føler som regel det kan være enklere å spille alene, men ja to gode som er godt vante til å spille sammen kan bli litt urettferdig ja, burde kunne ha en søkefunksjon på det :p

Lenke til kommentar

Deilig konferanse ang. FIFA. Etter to år i utvikling skal ENDELIG keeperne fikses. Uten tvil det som har vært forferdelig med FIFA de siste årene. Nå blir det forhåpentligvis ingen idiotiske feil, eller keepere som nekter å plukke opp ballen selv om den bare triller forbi.

 

FIFA 15 ser faktisk fantastisk ut. Om gameplayet forbedres så ligger det an til å bli fantastisk!! Gleder meg virkelig til 23. September np.

Lenke til kommentar

De hadde kanskje ikke noe annet valg enn å beholde formasjonene i clubs. Ville nok fått kommunikasjonsproblemer om det ble fjernet, men synes det ville vært et interessant tiltak. Har et bittelite håp om at posisjonering og piler er fjernet, men det tviler jeg sterkt på at vil skje. Synd at EA skal bestemme hva som er riktig plassering for en spiller. Det vil veldig ofte bli helt feil.

 

Edit: å beholde formasjonene er greit når jeg tenker meg om, er bare pilene og trekk for feil posisjonering som burde bli fjernet.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg synes det er greiest om spissene spiller high/low, uansett om det er jeg eller andre som er spiss. Men hvis du (og Iced :p) vil jobbe lengre ned i banen så er det kjedelig å bli motarbeidet av EA. EA tar heller ikke hensyn til kampbildet. Selv om mitt lag må ha en scoring så mener EA likevel at jeg som CDM ikke skal bevege meg noe særlig mer fram enn til midt på motstanderens banehalvdel. Man må også kunne forsvare rundt egen 16-meter som ST eller CAM hvis laget blir trykket tilbake og ikke kan slippe inn mål.

 

Gir ofte blaffen og posisjonerer meg slik jeg mener at det er best å spille, men er nok i overkant opptatt av å ligge slik EA mener jeg skal ligge. Hender derfor at jeg beveger meg helt tullete, fordi pilene drar meg i alle retninger.

Lenke til kommentar

Sjansene er nok store for at EA enten isolerer guest-play til uranka matcher eller så vil et filter være mulig. Kan ikke se for meg at EA er så tette at de lar folk (mis)bruke gjestefunksjonen i ranka online hvor motparten bare styrer en spiller selv. Forumene til EA vil bli så varme at du kan grille pølser på dem...

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

 

Endelig ny keeper-AI! Forhåpentligvis betyr dette slutten på keepere som absolutt skal klarere ballen til straffemerket (hvor 3 umarkerte spillere selvfølgelig står og venter), og forhåpentligvis betyr det også slutten på de keeperne som ikke klarer å holde en ball som kommer i 5 km/t.

 

EA går i hvert fall i riktig retning og prøver å fjerne ett av de største irritasjonsmomentene ved dette spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser at det fortsatt er mulig å "Zerge" en hel kamp. Synd - hadde håpet at det ble slik at dersom du holdt R2 inne og hadde max attack en hel kamp så ville du bli utslitt etter 75 minutter. Jaja, heldigvis enkelt å kontre, men det blir så urealistiske kamper ut av det.

En annen ting er den ramma på bakken som letter hver gang du scorer. Hvor i svarte har EA fått denne ideen fra? Canada? Aldri sett noe slikt før, og helt urealistisk.. Irriterende.

 

På den gode siden ser jeg mye nytt fra keeperne, masse nye animasjoner og redninger, gleder meg til å se alle PL-stadionene og andre små endringer som er gjort i Career og gameplay generelt. Blir nok en PL-career på meg til høsten :) :)

Ny video:

https://www.youtube.com/watch?v=h7heQYakb7A

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om de fikser de to tingene som gjør Fifa så enkelt at en apekatt kunne mestret det. Det at man kan holde inne en knapp i forsvar for å følge ballfører er helt talentløst, når man først møter en som ikke gjør dette så er det en helt annen opplevelse. Og at High through balls blir vanskeligere å gjøre, sette de på manual hadde gjort det langt bedre, og det krever det faktisk ferdigheter. Men tviler sterkt på at EA tør å endre på dette, er nok mange som mener at spillet er for vanskelig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...