Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Har troa på at Chelsea og Arsenal er to lag som kommer til å bli flittig brukt i Fifa 15. Chelsea har allerede signert Fabregas (86 rated på Fifa 14) og Diego Costa (84 rated på Fifa 14). Så kan det jo hende Courtois (84 rated på Fifa 14) blir fast keeper for Chelsea.

 

Arsenal ser ut til å signere Sanchez (82 rated) i tillegg til at det kan komme flere store signeringer fra dem. Sanchez tror jeg blir å få en oppgradering til rundt 85 i Fifa 15. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et par uker til Gamescom i Køln. Garantert mer info og videoer da.

Skulle jo kjøpe billetter i år og ta en helg i Køln, men det har skjedd så mye i det siste så jeg glemte det rent. Utsolgt nå og jeg sjanser ikke på å dra dit uten å vite om jeg faktisk kommer inn.. Får huske denne erfaringen til neste år og være litt tidligere ute. Jeg mistenker at det vil bli et Fifa 16 også.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å kjøpe PS4 men så kom jeg på at Legends ikke er på Ultimate team på PS4. -_-

Trofast Playstation-fan gjennom alle år men må vel kjøpe Xbox One da..

 

Synd at det skal være slik. Folk burde heller kjøpe PS4 som følge av at Microsoft og EA har rottet seg sammen på denne måten. Gjelder ikke bare legendekortene. Jeg er på PS4 og egentlig bare glad til, vil helst ikke ha legends.

 

Husk på at Playstation er mye større enn Xbox i Norge. Hvis alle vennene dine er på Xbox så skjønner jeg, men hvis ikke burde du velge PS4.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...