Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre :)

 

DLC? Aner ikke hva det er :p

 

Kommer ikke til å kjøpe en eneste pakke. Skal heller ikke ha noen edition, access eller hva alt det der heter. Jeg skal bare kunne spille på norske brukere.

Lenke til kommentar

Blir Fifa 15 en EKSTREM forandring fra Fifa 14? nei

 

Ut ifra det som har kommet ut så vil jeg svare ja.

FIFA 14 var dårlig på så mange områder. Gameplayet gikk tregt, spillerne hadde elendig ballkontroll, keeperne var helt håpløse osv. Ut ifra YouTube videoer så ser det ut som spillerne vender om og behandler ballen langt raskere. Spillet flyter også enda bedre, samt at keeperne har blitt skrevet om. Så jeg har stor tro på FIFA 15. For min del kan dette være et bra år for FIFA.

 

I tillegg har det visuell fått en kraftig oppgradering. FIFA 15 er i alle fall x antall ganger mer next gen enn hva FIFA 14 klarte å være. Det kan virke som EA ga opp FIFA 14 også mtp. manglende patching osv.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da :)

Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det.

 

 

Godt å høre! Kommer til å gjøre det samme. Deilig at man også får spillet 3 dager før :)

Lenke til kommentar

Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre :)

 

Er de "amerikanske" FUT-pakkene billigere?

Lenke til kommentar

 

Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre :)

 

Er de "amerikanske" FUT-pakkene billigere?

 

 

Tipper de operer i dollar. Så mulig du får de billigere pga. valutaen.

Lenke til kommentar

Venter også på Fifa15, måtte de ha ordnet opp i de største feilene ved Fifa 14 (etter min mening).

 

Og det er når det er innkast, herregud så lang tid det tar før kast blir tatt, særlig hvis to baller er på banen/sidelinjen, har opplevd at det har gått minutter før man fikk ta innkast.

 

Et annet irritasjonsmoment er når dommeren blåser av kampen/omgangen midt i et angrep, om det er rett foran 16-meteren, midt i et oppspill på vingene osv, han blåser av når tiden er ute.

Dette er helt koko urealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...