Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Skal nok litt mer enn Vidal og Di Maria til før Woodward blir forgudet fra denne gjengen du.

Forstålig nok.

Skrevet

Så klart har han ansvar for prisen, men ikke for at Fellaini var målet.

Ikke helt enig. Hadde han ikke køddet til absolutt ALT annet i det vinduet hadde ikke fellaini vært et mål i det hele tatt.
Skrevet (endret)

Hva, Fabregas? Mulig, men jeg er ikke sikker på hvor realistisk det var.

Edit: Herrera-sagaen også ja, stemmer det.

Endret av Sheasy
Skrevet

Hva, Fabregas? Mulig, men jeg er ikke sikker på hvor realistisk det var.

Edit: Herrera-sagaen også ja, stemmer det.

Moyes sa de prøvde seg på fabregas, Ronaldo og bale.

Hehe..... Så ikke godt å si hvem som køddet hva til. Ambisjonene var kanskje i overkant...

Skrevet

Kjære Louis van Gaal: har du nå fått svar på hvilke spillere som er gode nok og hvem som ikke er? Eller skal vi ta en vurderingsperiode på et halvt år til sånn at alle klovnene får vist fram alle triksene sine? Fordi at vi som ikke får betalt flere titusener av pund ukentlig, vi gjorde oss ferdig med den vurderingen for en liten evighet siden. Gratulerer med flott start i den nye klubben din!

Skrevet

To nye poeng tapt. Ikke en krise. Tar definitivt tid å få laget på rett spor. Allikevel må Young og Cleverley selges. Rett og slett alt for dårlig.

Skrevet

Ikke en krise med mindre man har tenkt å vinne ligaen, men Cleverley... forstår faen ikke hvorfor vi fortsatt har han. En hvilken som helst annen spiller hadde blitt solgt for lenge siden. Er bare å bryte kontrakten og betale ham 50m eller hva enn kontrakten sier. Vi tjener likevel på det.

Skrevet

4 Plass i år? Jeg ler. Både City, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Spurs og Everton er et hav bedre enn United. For et nitrist lag. En æra er over. Bare å se Liverpool mot City og se forskjellen folkens, der er det faktisk kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

LVG sier at hovedproblemet til United er i oppbyggingsfasen. ENDELIG. Godt å se at vi nå har en manager som kan fotball igjen, fyfaen.

Slikt gjør meg oppriktig glad. Greit at det går dritt nå, og sikkert kommer til å bli noen leie mnd som ødelegger sesongen, men denne prosessen må vi gjennom, så får vi bare håpe den blir så smud som mulig.

Får vi inn et par mann til så blir til og med jeg optimist igjen. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...