Gå til innhold

VM: Gruppe H (Belgia, Algerie, Russland, Sør-Korea)


Latias

  

50 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag fikk vi se at Belgia er oppskrytt. Håper folk skjønner nå at de ikke kan gå hele veien.

 

Ja, samme som meg det når Arsenal tapte mot Aston Villa på Emirates. Det første jeg sa da var: "Haha, Arsenal er så oppskrytt. De tar aldri gull.". Jeg fikk rett da, men har høyere treffprosent enn 70%. Det er nærmere 95%.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men sånn seriøst; Lukaku må få hodet ned på jorda og slutte å leve i drømmen om at han er en superstjerne ut av en annen dimensjon. Han har så langt prestert på lag som West Brom og Everton. Da mot lag som også står høyere og dermed gir bakrom og plass. Nå vil han møte The Wall, og alle som har sett på Game of Thrones, vet hvor vanskelig det er å klatre over den, men til gjengjeld venter noe godt! Samme gjelder Lukaku, han må bare slutte å "Ah, så koselig at Juventus er interessert i meg", og bli mer "HÆ? KOMMER COSTA! NÅ BLIR DET FAEN MEG "¤#¤!¤!!!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

det ender vel opp med at det er nord-korea som klarer å vinne hele vm

Skal godt gjøres, siden de ikke deltar...

 

The people of North-Korea disagrees.

 

 

Kim-Jung-Un dekker alle posisjoner.

 

Jeg er smått skuffet over Belgia, de trengte mer tid enn jeg trodde. Kanskje var dette kun en "oppvarming" som de trengte for å komme inn i rytmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...