Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)


Latias

  

77 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er imponerende at Chiellini holder seg så profesjonell og "rolig". 9 av 10 hadde vel slått seg og knust samtlige tenner som Suarez måtte ha.

 

Nå skal det sies at Chiellini selv generelt ikke er blant de mest fairspillende der ute (ei heller i nevnte situasjon), så om drittsekkfakter på banen skal være provokasjon nok ville nok ikke bare tennene ha gått med i dragsuget i årenes løp, men også både over- og underkjeven, og sikkert diverse annet "småplukk" :p

Lenke til kommentar

Så på det Twitter-klippet for noen sider tilbake, og jeg er ikke like overbevist lengre..

 

Synes kanskje også at det ser ut som om han prøver å skalle, men at han får vondt i tenna når han slår fra seg med armen/skulderen.. Kanskje fra der "bitemerket" kommer?

 

Jeg er helt upartisk i denne diskusjonen..

Lenke til kommentar

Så på det Twitter-klippet for noen sider tilbake, og jeg er ikke like overbevist lengre..

 

Synes kanskje også at det ser ut som om han prøver å skalle, men at han får vondt i tenna når han slår fra seg med armen/skulderen.. Kanskje fra der "bitemerket" kommer?

 

Jeg er helt upartisk i denne diskusjonen..

 

Historisk sett så er det lite som tyder på at du har rett i det...

Lenke til kommentar

Så på det Twitter-klippet for noen sider tilbake, og jeg er ikke like overbevist lengre..

 

Synes kanskje også at det ser ut som om han prøver å skalle, men at han får vondt i tenna når han slår fra seg med armen/skulderen.. Kanskje fra der "bitemerket" kommer?

 

Jeg er helt upartisk i denne diskusjonen..

 

Tullball. Dette er biting.

 

Suarez er og blir en idiot. Synes det hele er ganske komisk jeg. Synd ikke Chiellini traff bedre med albuen sin.

Lenke til kommentar

Vel.. Mulig det er tullball.

 

Jeg har ingen intensjon om å forsvare vedkommende. Jeg følger absolutt ikke med på klubbfotball, og visste ikke at han var en Liverpool-spiller før noen dager siden. Jeg synes VM er gøy. Ser derfor litt på fotball med fire års mellomrom, ellers er temaet dødt for meg.

 

Jeg kom inn intråden her for å lese om denne saken, da jeg synes det var en helt sjokkerende oppførsel av Suarez og ville vite hva som ble skrevet om denne bitingen.

 

Så kom jeg over klippet som gikk om igjen og om igjen. Det var her jeg begynte å ikke bli lengre overbevist om at det faktisk var et biteforsøk.

 

Tullball eller ikke, så prøver ikke jeg å hevde det ene eller andre. Etter twitter-klippet bkan jeg bare ikke si med sikkerhet at det er hersket iver enhver tvil at det er biting, og ikke et forsøk på skalling.

 

Kanskje et annet videoklipp får meg til å bli sikrere. Jeg kan i hvert fall ikke se det godt nok.

Lenke til kommentar

Det er nok sant.. Men, var det ikke snakk om at noen bilder var photoshoppet?

 

Har vi et ekte bilde?

 

Jeg skal ikke prøve å påstå noe som helst, vil egentlig bare vite sannheten. Var bare at etter klippet, så ble jeg i tvil.

 

Jeg er usikker nå, for jeg så en versjon uten bitemerker, men nå kan jo det være photoshoppet og... Reuters har et bilde med bitemerker i sin bildebank, og det ville vært passe useriøst (og uetisk) av et nyhetsbyrå å bruke bilder som stemmer overens med det som skjedde...

 

http://brazil-soccer.reuters.com/pictures/1/RTR3VIGK Bilde nummer 7 i slideshow.

Lenke til kommentar

Jeg ser bilde nummer sju, og er enig, tviler på at de har photoshoppet.

 

Men, jeg ser ikke helt hva det er der.. Klarer ikke helt å skjønne hva som er hva, og hvilken vinkel, osv.

 

Helt enig allikevel, at det er merker der som kommer fra ett eller annet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

bra oppførsel på og av banen.

Spar meg for det der da, Suarez har aldri hatt bra oppførsel på banen. Greit nok at han alltid går inn for å filme minst en gang per kamp, enten det er smådives på midtbanen, eller han blir skutt utenfor 16meteren(Fifa/FA gjør ingenting for å stoppe det heller). Den fyren der er enkelt og greit en skam for fotballen, og har vært det en god stund nå. Det at han faktisk velger å dive ETTER han spiser en person, sikkert i håp om å få straffe, gjør det hele enda mer tragi-komisk..

 

Når han biter en person tre ganger grenser det til kannibalisme, hva i all verden er det som får en person til å hugge tennene inn i en annen. Altså jeg kan forstå bruk av vold til en viss grad, men biting? Nei ikke faen.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

Synes det er imponerende at Chiellini holder seg så profesjonell og "rolig".

 

Han prøvde å slå til Suarez med ein stygg alboge.

 

Eeeeh. Nei? Han blir bitt i skuldra og reagerer slik man gjør når man blir bitt i skuldra. Man prøver å fjerne dritten som har hengt seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...