Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)


Latias

  

77 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fy faen, Uruguay spiller ballen bort hver eneste gang dommeren blåser og NULL respons fra dommer. For et møkkalag.

 

Edit: Allfather, slutt å dum deg. Men at pool fansen støtter opp under spillere som oppfører seg totalt uakseptalt er jo ikke akkurat nytt.

 

Må du slutte å oppføre deg som en innavla hjernedød bondeknøl.

Hvor jeg jeg forsvart Suarez her?

 

Jeg har kommentert utifra vinkelen på reprisen jeg så over, før det sa jeg han beit. Om de har vist at han beit andre plasser med bedre vinkler så har han vel bitt som jeg først trodde?

 

Du trenger et liv.

 

Du har kommentert utifra at du er en hjernedød pool fan. Alle ser at han biter, du prøver deg med "kanskje han bare skaller", men nei. Suarez går inn for å bite en motstander. Han burde bli utestengt fra fotball. Får håpe for hans egen skyld at han drar fra England.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verste matchen så langt i VM. Ingen av lagene fortjener å gå videre, ikke England heller.

 

Blir Ghana for meg nå. Soleklart. De ga meg mer glede enn Italia så langt. Det at folk virker å håpe på USA istedenfor og at Uruguay nok en gang sniker seg ekkelt videre er bare enda mer grunn til å heie på Afrikas håp.

Ghana slo USA de siste to VM. Det er på tide de taper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...