Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)


Latias

  

77 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Og hadde man gått bort til noen på gata og krevd å få se på tennene deres eller prøvd å ta blindtarmen deres hadde man også blitt buret inne.

 

Det er tøv å si "dersom man hadde gjort det på gata...". Det er nesten ingenting noen gjør i hvilket som helst arbeid du kan gjøre på fritiden uten å få straff.

 

Selv syns jeg straffen er for lav. Likevel er jeg ikke overrasket over at FIFA gir en straff som også pågår før sesongen starter. Jeg er imponert over at de ikke gir forbud mot å spille kamper mellom klokken 22.00 og klokken 07.00.

 

PS: Å si at FIFA straffer klubblaget; alle straffer utenom kun bot straffer klubblaget!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvordan blir det med trening? Han blir utestengt fra all form for fotball, altså ingen trening med eventuelt liverpool heller?

Slik jeg forstod det fra kjerringa på pressekonferansen så er han utstengt fra ALLE former for organisert fotball. Kamper, trening og han får ikke være tilstede på en fotballstadion under utestengelsen.

 

Så han kan spille Vm i Basse i Trondheim til helga?

Lenke til kommentar

Hahaha, fantastisk.

 

 

 

Karantenen gjelder vel for neste kamp? Var det ikke det hu dama som leste opp dommen sa da?


Jeg fikk ikke med meg pressekonferansen, leste bare et sted at karantenen av en eller annen grunn ikke ville gjelde før etter neste kamp. Men det var sikkert en misforståelse.

 

Det var hvis de anket dommen, det kommer de nok ikke til å gjøre.

Lenke til kommentar

Selv om Uruguay anker får ikke Suarez spille mot Colombia. Så han er vel ute resten av VM uansett.

 

Idiotisk av Uruguay å anke. Beviser bare hvor patetisk hele laget, og ikke minst Suarez, er. Det er klare TV bilder som ganske klart bekrefter hva han gjorde. Om de virkelig anker så håper jeg FIFA er enda mer drittsekker og forlenger straffen bare på trass. Om de gjør straffen mindre beviser de bare hvilken feig og korrupt organisasjon dem er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...