Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke igjen en gammel låt fra 1985-1990 og må krype til korset å spørre hær.

 

Jeg vet ikke hvem som synger den eller hva låta heter og det eneste jeg husker er at den er filmet utenfor porten til en Amerikansk eller Tysk militær base (kanskje i Tyskland). Han som synger låta har på seg en sliten militær jakke og i videoen er det også en gutt på kanskje 10 år som har på seg en militær jakke med noe utsmykning.

 

Han som synger ligner litt på Gerard Depardieu på dette bildet bare med litt mere langt hår.

 

Det er alt jeg husker og vet at det ikke er mye å gå etter, noen som har noen gode ideer ?

Lenke til kommentar

Hehe ja det er rett musikkvideo - helt villt at du fant den på det lille jeg klarte å huske.

 

 

Synes egentlig den var av de bedre og mer utfyllende forklaringene av de en pleier se her i tråden, men så er det sang jeg liker veldig godt og en video jeg har sett utallige ganger også, så det har nok noe med det å gjøre :)

 

Ikke tenkt på at Fish ligner på Depardieu før, men ser det når du nevnte det :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som kan hjelpe meg med å identifisere en låt fra en video på youtube?
Det er psytrance som er sjangeren.
Sangen spilles fra 16:38 og opp til 16:50, men jeg aner ikke hva sangen heter. Har prøvd Sahazam og Soundhound uten å lykkes.
Har spurt på et forum på reddit i tillegg uten hell.
Det er ikke Infinity - Car Accident!

https://www.youtube.com/watch?v=8Q-ZQH5GZ6o&t=16m38s

Takk hvis noen klarer å finne den.

Lenke til kommentar

Den er nesten for simplistisk for å finne ut. Har du hørt hele sangen før eller synes du bare denne delen hørtes bra ut?

Har aldri hørt hele før. Kom over den da jeg så videoen der for en stund tilbake og har prøvd å finne den siden uten hell.

Har tilogmed lagt igjen kommentar på videoen, fikk 1 svar, men det er feil, for det er sangen som kommer etter.

Lagt ut på diverse forum og grupper på facebook også. Så leter videre!

Lenke til kommentar

For meg minner den om GiGi D'Agostino - Bla Bla Bla, men åpenbart ikke den. Mulig spor?

 

Måtte bare si at jeg digger avataren din! "Those were the days"! Men så ser jeg også at vi begge har vært medlemmer her 15 år i år og det forklarer en del! ;-)

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å identifisere en låt fra en video på youtube?

Det er psytrance som er sjangeren.

Sangen spilles fra 16:38 og opp til 16:50, men jeg aner ikke hva sangen heter. Har prøvd Sahazam og Soundhound uten å lykkes.

Har spurt på et forum på reddit i tillegg uten hell.

Det er ikke Infinity - Car Accident!

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Q-ZQH5GZ6o&t=16m38s

 

Takk hvis noen klarer å finne den.

Jeg stemmer for Hatikwa som artist, men jeg har ikke klart å finne riktig låt enda... 

Endret av ColdCode
Lenke til kommentar

 

For meg minner den om GiGi D'Agostino - Bla Bla Bla, men åpenbart ikke den. Mulig spor?

 

Måtte bare si at jeg digger avataren din! "Those were the days"! Men så ser jeg også at vi begge har vært medlemmer her 15 år i år og det forklarer en del! ;-)

 

Takk! Alt var mye bedre før ;) De gamle er eldst! skjønt i dette fora er man en ungfole, selv med lang fartstid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:w00t:

 

 

For meg minner den om GiGi D'Agostino - Bla Bla Bla, men åpenbart ikke den. Mulig spor?

 

Måtte bare si at jeg digger avataren din! "Those were the days"! Men så ser jeg også at vi begge har vært medlemmer her 15 år i år og det forklarer en del! ;-)

 

Takk! Alt var mye bedre før ;) De gamle er eldst! skjønt i dette fora er man en ungfole, selv med lang fartstid.

 

 

Har man vokst opp med ordentlig musikk blir man aldri for gammel  :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Noen som kan hjelpe meg med å identifisere en låt fra en video på youtube?

Det er psytrance som er sjangeren.

Sangen spilles fra 16:38 og opp til 16:50, men jeg aner ikke hva sangen heter. Har prøvd Sahazam og Soundhound uten å lykkes.

Har spurt på et forum på reddit i tillegg uten hell.

Det er ikke Infinity - Car Accident!

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Q-ZQH5GZ6o&t=16m38s

 

Takk hvis noen klarer å finne den.

Jeg stemmer for Hatikwa som artist, men jeg har ikke klart å finne riktig låt enda... 

 

Ja, det kan minne om stilen hans. Men sangen må jo være eldre enn eller lik året 2011. Har sjekka ut en del av han selv uten å finne noe. Men takk som leter! :)

Lenke til kommentar

Hatt en sang ganske lenge på hjernen nå. Er en litt eldre electro house sang, noen dubstep elementer og tenker i stilen TheFatRat, Pegboard Nerds, Mord Fustang. Eneste jeg husker er at litt ut i sangen er denne teksten: "...we are the one (ones?) to save your lives, we are the one (ones?) who will get (got?) it together... we are the ones to ..." Sier vel dette typ 4 ganger og etter det begynner en type electro / glitch / dub del. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hatt en sang ganske lenge på hjernen nå. Er en litt eldre electro house sang, noen dubstep elementer og tenker i stilen TheFatRat, Pegboard Nerds, Mord Fustang. Eneste jeg husker er at litt ut i sangen er denne teksten: "...we are the one (ones?) to save your lives, we are the one (ones?) who will get (got?) it together... we are the ones to ..." Sier vel dette typ 4 ganger og etter det begynner en type electro / glitch / dub del. Noen ideer?

 

The Glitch Mob - Skullclub ?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...