Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønne ikke hvorfor folk forhåndsbestiller PC still i det hele tatt. De er ALDRI optimaliserte nok før et halvt år etter, med 20-30 patcher imellom.  Må hvertfall vente på reviews og benchmark-tester før jeg gidder å tenke tanken engang. Haster ikke så mye å få spilt de nyeste spillene lengre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tok urovekkende lang tid før jeg fant feilen på coveret :p

 

 

Etter reinstall i går så virka spillet. Ligger på rundt 65-75 fps med alt maxa. 80% av gangene jeg hopper ut av batmobil får jeg fancy 14 fps slow motion effekts. Fps counter dropper ikke i bilen, men de lugger noe voldsomt så er garantert no bugg der. Er heldigvis spillbart og spillet (gameplay/story) virker veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønne ikke hvorfor folk forhåndsbestiller PC still i det hele tatt. De er ALDRI optimaliserte nok før et halvt år etter, med 20-30 patcher imellom.  Må hvertfall vente på reviews og benchmark-tester før jeg gidder å tenke tanken engang. Haster ikke så mye å få spilt de nyeste spillene lengre.

 

Enig, men alle disse som forhåndsbestiller og kjøper nå mens produktet er håpløst dårlig optimalisert er jo grunnen til at selskapene gir faen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"We're aware that some users are reporting performance issues with the PC version of Batman: Arkham Knight. This is something that Rocksteady takes very seriously. We are working closely with our external PC development partner to make sure these issues get resolved as quickly as possible." Rocksteady.

 

Det er det siste jeg skal si om saken. Venter en god stund før jeg kjøper meg spillet så jeg vet at alt er i orden. Kos dere og fortsett praten.

 

Her er mer info:

 

http://www.kitguru.net/gaming/development/matthew-wilson/arkham-knight-pc-port-was-outsourced-to-a-console-studio/

 

11390062_10153057185473635_8109886400545

 

Sammenligning mellom alle plattformene:

 

 

Md7V0YZ.png

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønne ikke hvorfor folk forhåndsbestiller PC still i det hele tatt. De er ALDRI optimaliserte nok før et halvt år etter, med 20-30 patcher imellom.  Må hvertfall vente på reviews og benchmark-tester før jeg gidder å tenke tanken engang. Haster ikke så mye å få spilt de nyeste spillene lengre.

 

 

Enig, men alle disse som forhåndsbestiller og kjøper nå mens produktet er håpløst dårlig optimalisert er jo grunnen til at selskapene gir faen.

 

AtW

Kan jo håpe at trenden snur nå som Steam gir deg pengene tilbake uten spørsmål. Green Man Gaming tilbyr det samme nå for spillet om ikke det kommer en patch snart som ordner opp i spillet. Så nå som forbrukere står sterkere og ikke minst tryggere så er det ikke noe problem å forhåndsbestille PC spill lengre.

 

En kan jo håpe det skremmer utviklere,investorene og utgiverene såpass at vi vil se mindre av dette i tiden fremover.

Lenke til kommentar

*regndråper*

Seriøst? Er det folk som faktisk henger seg opp i sånt tull? Man må ta et skjermbilde på nært hold og studere det nøye for å finne regndråper på PS4-versjonen som ikke er på PC-versjonen, dermed er PC-versjonen komplett ubrukelig? WTF? Dette var lavmål, selv til PC-eliten å være. Noen som gidder diskutere spillet i stedet?

Lenke til kommentar

 

*regndråper*

Seriøst? Er det folk som faktisk henger seg opp i sånt tull? Man må ta et skjermbilde på nært hold og studere det nøye for å finne regndråper på PS4-versjonen som ikke er på PC-versjonen, dermed er PC-versjonen komplett ubrukelig? WTF? Dette var lavmål, selv til PC-eliten å være. Noen som gidder diskutere spillet i stedet?

 

 

Diskuter det teamet du vil, kanskje du får mer ut av det enn å kalle det andre kan være interessert i å diskutere for lavmål.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tja, straks spillet ble sluppet ble hele tråden som vanlig ødelagt av evig syting og klaging over elendig PC-versjon. Er det rart jeg er møkk lei?

 

EDIT: For å utdype det litt hadde det vært kjekt med en tråd for tekniske problemer i PC-porter. Det er jo det samme som gir igjen i hver jævla PC-port (elendig framerate, glitches, bugs osv), og det begynner å bli veldig lenge siden vi hadde en spilltråd som handlet om selve spillet. Hver eneste gang blir tråden redusert til noen som sitter og klager over hvor dårlig PC-porten er, og da er det jo rimelig utrivelig for oss som faktisk liker spillet å henge her. Jeg har lyst til å diskutere spillet, med med hvem? Er det noen her i tråden som faktisk har prøvd spillet så langt, eller har dere gitt opp straks dere fant ut av PC-porten, som vanlig. er elendig?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Tja, straks spillet ble sluppet ble hele tråden som vanlig ødelagt av evig syting og klaging over elendig PC-versjon. Er det rart jeg er møkk lei?

 

EDIT: For å utdype det litt hadde det vært kjekt med en tråd for tekniske problemer i PC-porter. Det er jo det samme som gir igjen i hver jævla PC-port (elendig framerate, glitches, bugs osv), og det begynner å bli veldig lenge siden vi hadde en spilltråd som handlet om selve spillet. Hver eneste gang blir tråden redusert til noen som sitter og klager over hvor dårlig PC-porten er, og da er det jo rimelig utrivelig for oss som faktisk liker spillet å henge her. Jeg har lyst til å diskutere spillet, med med hvem? Er det noen her i tråden som faktisk har prøvd spillet så langt, eller har dere gitt opp straks dere fant ut av PC-porten, som vanlig. er elendig?

 

Å like spille har ikke noen direkte innvirkning på hva man diskuterer å gjøre, kona mi er langt viktigere for meg enn batman-spillet, men jeg diskuterer spillet, men ikke kona mi, noen ting er mer interessant å diskutere enn andre, selv om det ikke nødvendigvis er det viktigste, ting som grafikk og port-kvalitet har endel objektive og overordnede faktorer ved seg feks. Og dårlig framerate handler om "selve spillet", det handler bare om en annen del av spillet enn den du synes er mest spennende å diskutere.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror de fleste her er mer lei av å høre om (den ganske så mer aggresive) sytingen til Schreiber enn folk som rapporterer om feil i spillet.

 

 

Angående spillet, så blir det på XBO for min del og jeg gleder meg. Er på ferie for tiden så får ikke spilt noe enda, men jeg blir garantert å plukke det opp når jeg kommer hjem. Elsket Arkham City, selv om jeg aldri prøvde Asylum. Tror dette blir et kanonbra spill. Skal prøve å nå 100% på det :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

*regndråper*

Seriøst? Er det folk som faktisk henger seg opp i sånt tull? Man må ta et skjermbilde på nært hold og studere det nøye for å finne regndråper på PS4-versjonen som ikke er på PC-versjonen, dermed er PC-versjonen komplett ubrukelig? WTF? Dette var lavmål, selv til PC-eliten å være. Noen som gidder diskutere spillet i stedet?

 

 

Gratulerer i å fullstendig misse poenget. Poenget er at ikke bare er det en elendig PC port, men nå viser det seg også at konsollversjonen er mer grafisk imponerende enn PC versjonen, noe som latterlig helt enkelt. Det er en ting når man justerer ned PC versjonen for å ikke slå knock out på konsollene, men det er noe helt annet når PC versjonen ikke klarer å matche konsollene. Da er man virkelig på villspor.

 

På bakgrunn av det så må man spørre seg om dette er gjort med vilje. Og er det gjort med vilje, trodde Rocksteady og WB at folk ikke ville legge merke til det? Men kanskje enda verre. Om det ikke er gjort med vilje, hva i alle dager har skjedd under utviklingen av PC porten? Og hvorfor i alle dager har man gitt ut spillet likevel? De har jo selvfølgelig vært klar over tilstanden til PC porten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst? Er det folk som faktisk henger seg opp i sånt tull? Man må ta et skjermbilde på nært hold og studere det nøye for å finne regndråper på PS4-versjonen som ikke er på PC-versjonen, dermed er PC-versjonen komplett ubrukelig? WTF? Dette var lavmål, selv til PC-eliten å være. Noen som gidder diskutere spillet i stedet?

 

 

Jeg kan anbefale Playstation sitt forum om du synes diskusjonene her er for uinteressante. Der er det kun fokus på konsoll og du slipper å irritere deg over dem som har en interesse utover det konsoll brukere ofte har. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...